יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

NORWEGIAN CRUISE - שייט תענוגות בסגנון חופשי


שייט תענוגות מהווה את החופשה האולטימטיבית, המשלבת את הבריזה של הים ונופו המהפנט, עם מגוון אטרקציות המתאימות לכל גיל, במיוחד למשפחות עם הילדים. חברת הקרוז ה-NORWEGIAN CRUISE, בעלת שתים עשרה אוניות פאר, בין השלישית בגודלה בעולם. אוניות הפאר מפליגות למגוון יעדים אקזוטיים, איי הקריביים המהווים את האיים היפים בעולם, מקסיקו בירת הסומבררו, אלסקה עם הפיורדים הנפלאים ביופיים, הוואי אי המשלב מראות של הרי געש מתפרצים, ערי אירופה התרבותיות עם שלל חפצי האומנות ועוד מגוון יעדים בכולם, המעניקים לנוסעים הזדמנות לנופש אמיתי ומושלם.

הפלגת תענוגות בבחירה אישית

הפלגת תענוגות, במגוון ספינות הפאר של חברת הקרוזים, NORWEGIAN CRUISE, השלישית בגודלה בעולם, מעניקה לנוסעים אפשרות למגוון תענוגות ופינוקים ייחודים, שלא ניתנים בחברות הקרוזים האחרות. החדרים באוניות, נחשבים לחדרי פאר, עם אופציה לחדרים זולים, ללא חלון בתחתית האונייה וסוויטות יקרות עם מרפסת ובריכה פרטית, בקומות העליונות עם נוף המשקיף לים ולמגוון הנופים המתחלפים של העולם המופלא. החדרים באונייה, מרווחים מאוד ויכולים להכיל משפחה שלמה, עם שמירה על פרטיות כמובן ודגש גם על עיצוב חדרי ילדים. החברה מעניקה אפשרות בחירה חופשית לזמני הארוחות בלי צורך להירשם באופן מוקדם, אצל מגוון סוכני הנסיעות או להודיע לאנשי הצוות באוניית הנופש. חברת הקרוז מאמינה בהענקת חופש בחירה, לנוסע בלי הכפייה לשעות קבועות או לבישת חליפה לארוחת ערב. דבר המהווה מהפכה בקרוזים, הרי לא כולנו אנשי עסקים או סטודנטים ללימודי מינהל עסקים, עם חליפה יוקרתית קבוע בארון. מלבד הארוחות בזמנים חופשיים, הנוסעים מוזמנים לקבוע לעצמם את מהלך היום בקרוז, מבחינת הפעילויות והאטרקציות, אין שום כפייה וצורך בדיווח מוקדם.

אטרקציות בלב ים

חברת הקרוזים, NORWEGIAN CRUISE, מעניקה לנוסעים מגוון עצום של אטרקציות ופינוקים כדי להפוך את הפלגת הנופש, לחוויית תענוגות אמיתית. אוהבי האקסטרים והספורט יוכלו ליהנות ממגוון מגרשים לטניס, כדורסל, חדר כושר עצום ואפילו קיר טיפוס עם מגוון קורסים למתחילים. אחרי התעמלות מאומצת הנוסעים יכולים ליהנות מספא עשיר בטיפולים ומסאז'ים מענגים, המעניקים טיפול לגוף ולנפש. אחרי צבירת אנרגיה בספא, תשמחו לקצת עקשן והימורים בקזינו או תמיד אפשר להמשיך את המנוחה לצד הבריכה עם שיזוף קל. בלילות הבליינים יכולים ליהנות ממגוון מסיבות בסגנונות וצבעים שונים, קריוקי לאוהבי השירה, הצגות בורדווי מפורסמות והופעות קומדי בר כדי לסיים את הערב בחיוך. הילדים יכולים ליהנות ממגוון עצום של אטרקציות הכוללים גם הופעות של כוכבי הילדים, מערוץ ניקולודיאון, שמשמחים כל ילד וילדה, הפוגשים את הכוכבים באופן אישי במציאות. הורים יכולים להפקיד את הילדים, בידיהם המיומנות של מדריכי הילדים, שמשגיחים עליהם במגוון המתקנים הכוללים פארק מים עצום, בריכות שחייה, משחקי ווידאו ועוד מגוון פעילויות המשמחות כל ילד. ה-NORWEGIAN CRUISE, מספקת חוויית נופש אמיתית, על אוניות פאר איכותיות עם שלל פינוקים ותענוגות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה