יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

שייט באוניית פאר אמיתית


אואזיס, אוניית פאר, בין הגדולות בעולם, אם לא אחת הגדולות, בעלת פאר ומגוון עצום של אטרקציות בלתי נתפס. אואזיס, השייכת לרויאל קאריביאן, חברה הידוע באוניות הקרוז העצומות שלה. אואזיס, מוכיחה בקיומה, את היכולת העצומה של הטכנולוגיה. המסוגלת ליצור אוניית פאר, שיכולה להכיל בתוכה יותר מששת אלפים נוסעים, מתוכם אלפיים ומשהו עובדים. בעלת שש עשרה קומות, שאורכן 360 מטרים, הכוללת בתוכה שכונות עצומות, מלאות באטרקציות ומתקנים, שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בעולם.

שכונות מלאות בתענוגות החיים

אואזיס היא ספינה עצומה בכול טוב, לרוב מי שעולה עליה בחיים לא רוצה לרדת. אואזיס מציע לאוהבי תענוגות החיים ליהנות משכונות עצומות, המלאות בכל טוב, המעניקות לכל אחד את האפשרות ליהנות מחוויית הנופש הכי טובה, על פי הפנטזיות הכי עמוקות שלו. אוהבי הספא יכולים ליהנות, משכונת הספא העצומה, כוללת את כל תענוגות הספא הקיימים בעולם וכאלה שתוכלו למצוא רק באואזיס, אונית הפאר העצומה בעולם המספקת לאורחיה טיפול לנפש, שיקום הפה והמראה החיצוני . אם במהלך הקרוז אתם מתגעגעים למראה הירוק ואווירת הפארק, תוכלו ליהנות מיום בילויים בשכונת ה"סנטרל פארק". "סנטרל פארק" נחשבת לשכונה הכי חדשנית באוניה, היא מהווה פארק עצום, אם לא פחות משתיים עשרה אלף צמחים, הכוללים בין השאר במבוק, עצים עצומים, גפנים ומגוון גנים מטופחים, עם עיצובים אומנותיים כשביניהם שבילים על מגוון שבילים מרתקים ומרפסות אשר מעניקות מבט פאנורמי על כל הפארק. השכונה ממוקמת בחלל עצום, פתוח במרכז האונייה המעניק תחושה של העצמה אישית, לכל אחד שמביט לטבע  שמקיף אותו ביופיו. חובבי הקניות המושבעים יכולים ליהנות משכונת הקניות העצומה, ה"רויאל פרומנד". שכונה המשמשת כמרכז קניות עצום, הכוללת מגוון חנויות למכירת בגדים, נעליים, תיקים ומגוון עצום של קוסמטיקה. להנאת האורחים, ישנו הבר הנע, שנע בין כמה קומות, בו ניתן ליהנות ממוזיקה, אלכוהול ונוף מתחלף שעולה ויורד. קיימות שכונות עם מגוון עצום של אטרקציות למבוגרים ולילדים.

שכונות מלאות באטרקציה

באואזיס, מגוון עצום של אטרקציות לא נתפסות במימדיהן ויופיין. אטרקציות אשר מעניקות אושר עצום והנאה אמיתית, עבור כל בליין, בכל גיל. אוהבי האקסטרים, יוכלו ליהנות מהשכונה האקטיבית, הכוללת מגוון עצום של פעילויות ספורט ימיות, בריכת גלישה על גלים, אומגה ומגוון תחרויות. אוהבי הספורט יוכלו ליהנות מאותה קומה, במגוון בריכות שחייה, מסלול ג'וגינג עצום, מיני גולף, מגרש כדורסל ועוד מגוון פעילויות ספורט. הילדים יוכלו ליהנות משכונה שלמה, שנבנתה במיוחד בשבילם. שכונת "אזור הצעירים", שכונה המחולקת לאגפים על פי גיל, הכוללת מגוון אטרקציות ופעילויות המתאימות לכל גיל. אטרקציות כמו חדר משחקי וידאו עם מגוון משחקים ומשחקייה עצומה לתינוקות מגיל ששה חודשים עד שלוש שנים, עם מקום מסודר להורים ולעגלות תינוק, בהם מגוון מתקנים עם משגיחים, כך שההורים יוכלו להשאיר את הילדים בטיפולם וליהנות מקומת הבידור למבוגרים. שכונת "מרכז הבידור", נפתחת בשעות החשיכה, עם מגוון מועדונים, ברים, קזינו וקומדי קלאב. אואזיס מהווה את ספינת התענוגות האולטימטיבית, לכל נופש מכל העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה