יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

שייט תענוגות עם החברים


שייט תענוגות ביאכטה מפוארת, אומנם נחשב פעם לתענוג של עשירים, אך כיום כמעט כולם יכולים ליהנות ממנו. שייט תענוגות מושלם עבור בילוי עם החברים בו תוכלו ליהנות  משייט מלא באטרקציות וחוויות בלתי נשכחות. שייט אשר לוקח אתכם למסע מלא בהרפתקאות ותענוגות בלב הים, שם תוכלו לצלול, לדוג, לגלוש או ליהנות משלל אטרקציות אחרות. שייט תענוגות מהווה תירוץ מושלם עבור מסיבת יום הולדת של חבר או מסיבת רווקים סוערת במיוחד.

אילת, טבריה או הים התיכון

בארץ ניתן ליהנות מאינספור אתרים ימים, אשר מהווים מקום מושלם לשייט עם החברים. ביניהם תוכלו למצוא את אזור הים התיכון, אשר נמצא לאורך רצועת החוף. בו תוכלו ליהנות משייט אשר משקיף אל הערים והטיילות המרכזיות במרכז. את השייט תוכלו לבצע מהנמל בחיפה, המרינה בהרצלייה, המרינה בתל אביב, המרינה ביפו, הנמל באשקלון ועוד. כל האזורים הללו מהווים מקומות מושלמים לשייט, המספקים לנו נופים שונים ומגוונים הכוללים נופים עתיקים ומודרניים. במהלך השייט, תוכלו ליהנות מאטרקציות של דייג ואפילו תוכלו לפגוש דולפינים. אזור מושלם לשייט עם החברים הוא בטבריה, בו אתם יכולים לשלב קמפינג בסוף שבוע עם שייט ביאכטה בכנרת. במהלך השייט תוכלו ליהנות מהמראה הירוק של הגבעות והעמקים של הגליל שנשקפים לכל עבר. במהלך השייט ביאכטה תוכלו ליהנות משחייה בלב הכנרת ועוד שלל תענוגות אחרות. אילת, מהווה אטרקציה בפני עצמה, לא רק בשביל לקנות רהיטים לחדרי תינוקותבמחירים אשר לא כוללים מע"מ, אלה גם עבור שייט ביאכטה בים סוף, המוקף בהרים אדומים. אשר ייקח אתכם לחלקים הקסומים באילת, בהם תוכלו ליהנות מצלילה בשלל לגונות צבעוניות בליווי של דגים צבעוניים ואפילו כרישים.

אתם לא חייבים רישיון שייט

אתם לא חייבים רישיון שייט, על מנת לשוט ביאכטה, אלה אתם יכולים לשכור את שירותיהם של חברות יאכטות שונות או סקיפרים פרטיים, אשר יספקו לכם שייט בלתי נשכח. בכל מרינה או נמל בארץ, תמצאו את השירות של שייט תענוגות ביאכטה, בו תוכלו ליהנות מסקיפר צמוד, שלל אטרקציות וכמובן ביטוח אשר מבטיח לכם פיצוי בכל מקרה של פגיעה או אסון ימי. בבואכם לבחור את חברת היאכטות לשייט, חשוב שתערכו תחקיר וסקר שוק, על מנת לבחון את התאמת השירות לטעמכם ויכולתכם הכספיות. חשוב מאוד שתבחנו עם הסקיפר של היאכטה, בעל ניסיון ורישיון כמובן. בנוסף לכך כדאי שתבחנו, עם היאכטה מצוידת בכל אמצעי הבטיחות הקיימים. לרוב השייט כולל תוספת של אטרקציות כמו: ארוחה של שף, אלכוהול, ג'קוזי, דייג, ספורט ימי ועוד שלל תענוגות אחרות. כדאי שתבררו עם האטרקציה כלולה במחיר, הוא היא דורשת תוספת תשלום. בסופו של דבר, לפני שתסגרו את הדיל, חשוב שתבחנו עם השירות אותו תקבלו באמת שווה את המחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה