יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

חגיגה בין הגלים


הים מהווה את שיא הרומנטיקה בשביל רובנו, מצד אחד הוא כוח אימתני ומפחיד שיכול בקלות להפוך לנו את היאכטה, אבל מצד שני יופיו המהפנט, גורם לנו להמשיך לשוט בתוכו, למרות כל הסכנות שעורבות בדרך. מראה הים ללא גבולות, הרקיע שנפרש לנו מעל ראשנו, הבריזה העדינה שמלטפת אותנו ומראה השקיעה שמשאיר את רובנו עם פה פעור בתדהמה, למראה היופי שנגלה לעינינו, כשאנחנו נמצאים בשורה הראשונה של האולם. מאז ומעולם היאכטה נחשבת למקום המושלם לעריכת מגוון אירועים אינטימיים ומשמחים.

יאכטה למגוון אירועים

היאכטה משמשת כבר שנים למגוון אירועים, לכל אלה שאוהבים את הים ונהנים משיט מתחת לכוכבים. היאכטה משמשת כאולם אירועים צף, כשהים מהווה את התפאורה המושלמת שמלווה אותנו לאורך כל השייט. מסיבת יום הולדת היא בין האירועים הפופולאריים, האורחים מופתעים ממקום האירוע, שבמהלכו שטים בין חופי הארץ ונהנים משחייה באחד החופים המבודדים באזורנו. הרבה אנשים מנצלים את הרומנטיקה והאינטימיות המושלמת בשייט על מנת להציע לאהובתם הצעת נישואין, בזמן המושלם בו השמש שוקעת והשמיים נצבעים בצבע זהוב ארגמן, המשמש את התפאורה המושלמת להצעת הנישואין ולרוב מבטיח תשובה חיובית ונרגשת. הרומנטיים, שבינינו מנצלים את היאכטה על מנת לארוך חתונה, המהווה את האירוע הכי משמעותי בין בני הזוג, האירוע שחותם את שבועתם אחד כלפי השנייה, לחיים משותפים, דאגה, תמיכה ואהבה נצחית. נוף הים והשמיים שפרוסים מעל ראשם של האורחים והזוג הצעיר, הופכים את האירוע למיוחד ועוצמתי במיוחד. אחרי הטקס האורחים יכולים ליהנות מקייטרינג משובך, יין טוב, קפה איכותי ממכונת קפהמשובחת ובריזה נעימה שמלטפת אותם בליל קיץ נעים. היאכטה, מהווה בחירה טבעית לאולם אירועים קטנים מושלם המשלב נוף מדהים של הים עם שייט המהווים חוויה שהאורחים והחוגגים ינצרו בליבם להרבה זמן.

צימר על המים

יאכטה הפכה בשנים האחרונות למעין מלון בוטיק, המספקת אירוח יוקרתי עם מגוון פינוקים כמו ג'קוזי, ארוחה עם נרות המשלבת יין או שמפנייה טעימה, מיטה נוחה ונוף מדהים של הים הפתוח שמקיף את כל היאכטה. הפלגה על יאכטה, הפכה בשנים האחרונות לאפשרות נהדרת ליצירת חוויות אירוח, אצל מגוון אנשים. צעירים וזוגות רבים שמחפשים חוויה שונה מצימר יבשתי, פונים לשייט תענוגות על יאכטה. יש שני אפשרויות עיקריות, ניתן לשכור יאכטה ולהשיט אותה לבד לכמה שעות או כמה ימים, תלוי בתקציב שלנו וכמובן אם יש לנו רישיון סקיפר עדכני. חווית השייט העצמאי מספקת לזוג, הזדמנות מיוחדת ליהנות מחוויה אינטימית אמיתית, בלב ים ללא הפרעה מאף גורם. אל דאגה אם אין לכם רישיון סקיפר, אתם לא חייבים לעשות זאת כדי לשכור את היאכטה, אתם פשוט יכולים לשכור את היאכטה יחד עם הסקיפר. הסקיפר יבטיח לכם לשמור על פרטיותכם ובנוסף הוא ישיט את היאכטה, כך שתוכלו ליהנות בשלווה מהשייט והנופים הנהדרים של הים והשקיע שנשקפים באופק. בנוסף לכך, תוכלו לבקש מהסקיפר להשיט אתכם למפרצים ופינות מבודדות בחוף כדי ליהנות משחייה אינטימית מושלמת. חווית הצימר על המים, משאירה בכולנו זיכרונות מתוקים מחוויה מושלמת, המקרבת בין הזוגות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה