יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

שייט תענוגות באילת


אילת היא בירת התיירות והנופש של מדינת ישראל, בה תוכלו למצוא שלל תענוגות הכוללות: מסעדות יוקרתיות, מלונות פאר, חופים מושלמים, שלל אטרקציות ופעילויות ימיות, מועדוני ריקוד מכל סוג, פאבים ועוד. האטרקציה המושלמת באילת היא כמובן שייט התענוגות, המציאות שלל חברות שייט. שייט תענוגות במרחבי הים האדום, המוקף כולו בהרים אדומים ונופים מושלמים. הים האדום מפורסם בכל העולם בזכות האלמוגים, הצמחים והדגים האקזוטיים הצבעוניים. כל שנה מגיעים לאילת אלפי תיירים מהארץ ומחוץ לארץ ליהנות משלל מסלולי שייט מרתקים ומהנים שמפגישים בין המפליגים לפלאות הים האדום.

חוויה ימית מושלמת לכולם

באילת ניתן למצוא היום שלל חברות שייט המציאות את שירותיהן לכל דורש במחירים נוחים, מסלולי שייט מדהימים ושירות אישי לכל נופש. ישנם חברות שייט המציאות את שירותיהן לזוגות אשר מחפשים חווית שייט רומנטית ייחודית בים האדום. חוויה הכוללת עיסוי, ארוחה של שף מול נוף הגלים וריח הים, שחייה בלגונה קסומה מלאה בדגים אקזוטיים המשלימים את האווירה הרומנטית. ישנם חברות המציאות שייט תענוגות למשפחה או לחברים המעוניינים ליהנות מחוויה מהנה הכוללת בטוחה ארוחת צהריים, חטיפים ומסלול הרפתקאות עם עצירות לשם שחייה ושנורקלים. ישנם חברות שייט המציאות למגוון חברות ועסקים לערוך שלל אירועי חברה או השקות מוצר כדוגמת משקה אנרגיה, קורס למדעי ההתנהגות ועוד. הספינות לרוב מותאמות לכמות הקהל ודרישות האירוע, אם זה בנוגע לרחבת ריקודים, קייטרינג, עמדת תקליטן, תאורה ורמקולים, ג'קוזי ומיטות שיזוף. לא משנה באיזה אירוע מדובר חווית השייט היא ייחודית והים האדום מספק את האווירה המושלמת שתענג כל אורח.

מסלולי שייט מומלצים בים האדום

הים האדום מכיל בתוכו שלל מסלולי שייט מרתקים המספקים חוויה ימית מושלמת לא משנה אם מדובר בשייט רומנטי, משפחתי או השקת מוצר של בית ספר חדש ללימודי ערב או ייעוץ עסקי. מסלולי השייט המומלצים מקיפים את הנופים המרהיבים שמציע לנו הים האדום הכוללים את מסלול חוות הדגים המהווה מיקום מושלם לשחייה ושנורקלים. מסלול ריף הדולפינים, המהווה מסלול מושלם לזוגות המחפשים רומנטיקה או למשפחה עם הילדים. במהלך מסלול השייט תוכלו ליהנות מצפייה בדולפינים ושנורקלים. מסלול שייט מומלץ נוסף הוא מסלול הגבולות ירדן ומצרים, המהווה גם הוא נקודת עגינה מושלמת לשחייה ושנורקלים. שייט תענוגות ייחודי באילת הוא שייט בספינת זכוכית. שייט בספינת זכוכית מהווה חוויה מושלמת עבור כל מי שלא מעוניין לקפוץ למים, לצלול או בכלל לכל מי שרוצה לחוות את החוויה בשייט עם תחתית ספינה המוקפת כולה בחלונות זכוכית עצומים. חלונות זכוכית שדרכן ניתן לראות את כל החי התת ימי בים האדום. במהלך השייט, תוכלו ליהנות ממראה האקזוטי של הדגים הצבעוניים, שוניות אלמוגים, צמחים ואולי אפילו תזכו לראות דולפין או כריש. הים האדום מספק שלל חוויות שייט לכלל האוכלוסייה והמהוות זיכרון מושלם לנופש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה