יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

סטיגמות על שייט תענוגות


שייט תענוגות, מהווה בשביל הרבה אנשים מוקד למגוון סטיגמות, אשר מונעים מהם את הרצון להפליג בקרוז תענוגות. רוב הסטיגמות, בכלל לא מבוססות ורובן קיימות כבר שנים, מאז שייט התענוגות הישן. רוב הסטיגמות, הקיימות היום נתונות להפרכה, הרבה לא מודעים לעובדה שאוניות השתפרו והשתכללו מאז. היום הקרוז הפך לשייט תענוגות אמיתי, שבא לתת מענה לכל נופש, מבחינת אטרקציות, נופים, קניות, ספא, הופעות ועוד מגוון בילויים אחרים.

סטיגמות לגבי הקרוז

הסטיגמה הכי גדולה של נמנעי הקרוז, הוא השעמום, הרי אנחנו תקועים עשרים וארבע שעות בתוך סירה עם מגוון אנשים, שאנחנו לא מכירים וסביבנו הרבה מים, בלי יבשה שמאפשרת לנו להימלט. האמת לעמיתה, יש מגוון עצום של אטרקציות אותן תוכלו למצוא במהלך הקרוז המותאמים, לטעמם של כל אחד. ילדים יוכלו ליהנות מבריכה, מתקני שעשועים יש אפילו אוניות קרוז עם לונה פארק שלם להנאת הקטנטנים. ההורים יכולים ליהנות מקזינו, מסעדות יוקרה, דיוטי פרי וספא עם מגוון תענוגות. הצעירים יכולים ליהנות ממגוון טיולים וסיורים מרתקים, בארצות אליהן הקרוז מגיע. אלה שמפחדים מהסכנות שיכולות להתרחש, בסגנון הטביעה של טיטאניק, יכול להירגע. רמת הבטיחות של הקרוזים, היא מן הגבוה בעולם, בכול הנוגע לאיכות מתקני ההצלה והיערכות הצוות. הקרוז אומנם מהווה את ממלכת תענוגות החיים, אבל הוא לא מכיל רק צעירים הוללים, אלה הוא מכיל גם משפחות ואנשים איכותיים. עניין האוכלוסייה בקרוז, היא בין אחת הסטיגמות הגדולה בעניין.

סטיגמות לגבי אנשים

הצעירים, מעדיפים לוותר על רעיון השייט בעיקר בגלל עודף קשישים ומשפחות עם ילדים. אומנם הקהל בקרוז, רובו יחסית מבוגר, אך עדיין ישנם גם משפחות עם ילדים ומגוון עצום של צעירים. סטיגמה נוספת שמונעת ממגוון עצום של אנשים, לא לצאת לשייט הוא העומס הבלתי נתפס. אנשים מאמינים, שהקרוז עמוס ביותר ומעדיפים לוותר על התענוג. ספינות הקרוז, אומנם עמוסות, אך הן לא שונות מאף מלון יוקרה וגם בהן ניתן למצוא פינות שקטות, המשקיפות לים הגדול. אלו שלא אוהבים את חוף הים, בעלי סטיגמה, שהם לא ייהנו מאותה סיבה. האמת היא שהקרוז שונה מחוף  הים, בגלל מגוון האטרקציות שבו, הכוללות טיולים יבשתיים במגוון ארצות, נופים פאנורמים יפיפיים אל אותן עיירות ציוריות, שאנחנו חולפים בדרך. ספא משגע, עם מגוון עצום של טיפולים ומתקנים נהדרים לעור ולנפש, דבר אשר מעניק תחושה שזכויות הגבר במשפחה חייבות לכלול חופשות כאלו לעיתים קרובות. אל שונאי חוף הים מצטרפים בסטיגמות, חולי הים, שלא מסוגלים לשהות באונייה בלי לקבל בחילה. כיום הספינות העצומות, מאפשרות לנו לשוט בים, בלי להרגיש בכלל את הנענוע המציק. רוב הספינות, יציבות ביותר, כך שאין שום סיבה לחלות במחלת ים. כיום לא צריך לפנות לקורס, לימודי קרימינולוגיה, על מנת להפריך את הסטיגמות, ניתן פשוט להזמין כרטיסים לקרוז מענג ולהיווכח לעובדות בעצמנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה