יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

הפלגות לבריאות הגוף והנפש


במהלך השנים קיימת מודעות הולכת וגדלה בנוגע לחשיבות הספורט וטיפול הנפש על מנת להבטיח את בריאותנו ואריכות ימינו. החיים המודרניים, גורמים לנו לעבוד רוב שעות היום, כשלרוב אין לנו זמן לפעילות גופנית וספורט. הפלגות נופש על טהרת בריאות הגוף והנפש, הפכו לפופולאריים מאוד, במיוחד לכל אלו שמעוניינים לשפר את בריאותם וכושרם הגופני לנוכח שעות העבודה המרובות. הפלגות לבריאות הגוף והנפש, מעניקות לאוהבי הספורט והאקסטרים, הזדמנות מיוחדת, ליהנות ממגוון עצום של פעילות ספורטיבית לצד נופים ציורים של ים, איים ועיירות חוף למיניהן.

הפלגות נופש על טהרת הבריאות

הפלגות על טהרת הבריאות הפכו בשנים האחרונות למאוד פופולאריים בין כל אוהבי הספורט לא משנה עם מדובר בקהל צעיר או מבוגר. חברות שייט רבות, הבחינו במגמה העולמית לקידום הבריאות והתחילו לספק מגוון חבילות של הפלגות נופש, שבסיסן הוא פעילות ספורטיבית, טיפול בנפש ותזונה בריאה. הרבה אנשים שמעוניינים להתחיל בתהליך של דיאטה, פונים לאותם חבילות על מנת להתחיל בתהליך ההרזיה עם מדריכים מומחים, חדרי כושר עם מגוון מכשירי ספורט מהשורה הראשונה, בשילוב של ארוחות המשלבות בתוכן קייטרינג לאירועים קטנים, המבוסס על טהרת הבריאות והדיאטה. את האוכל מבצעים מגוון שפים עולמיים, המומחים בבישול בריא על פי תזונה נכונה. רוב ההפלגות נעשות על ספינות קטנות יחסית, דבר המספק אינטימיות בין המדריכים והנושאים, כדי הם יוכלו ליהנות מהשירות הכי טוב. פעילויות הכושר כוללות מגוון פעילויות ימיות ויבשתיות או מגוון פעילויות בספינה עצמה הכוללת מגוון עצום של חוגים ומתקנים המספקים לכל חובב ספורט חופשת נופש ספורטיבית מלאה באקסטרים וספורט אתגרי.

אקסטרים וספורט בהפלגת תענוגות

הפלגות על טהרת הגוף והנפש כוללות מגוון עצום של פעילויות אקסטרים וספורט בתוך הספינה ומחוץ לספינה, המשלבות בתוכן גם מגוון אפשרויות לפיקניק עם סלסלת פירות טרייה, מים ויין טוב. בתוך ספינת הנופש הנופשים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות ספורטיביות כמו: גלישה על הקרח, קירות טיפוס, כדורסל, בריכת שחייה אולימפית מרהיבה, זירות אגרוף וחדרי כושר המאובזרים במיטב המתקנים הקיימים בעולם, המותאמים לרוב לכמות האנשים בספינה. בנוסף לכל מתקני הכושר ניתן ליהנות בספינה ממגוון חוגים מרתקים כמו: ספינינג, פילאטיס, יוגה, טאי צ'י, קיק בוקסינג, זומבה ועוד מגוון חוגים אירוביים למיניהם. אוהבי האקסטרים המושבעים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות אקסטרים מחוץ לספינה, הכוללים בתוכם מגוון נופים בתולים, שמעלים את האווירה של הנופש הספורטיבי והאדרנלין, לנוכח הטבע המדהים שמסביבנו. פעילויות כמו שייט קיאקים בין קרחונים באלסקה, סקי מים בין נופים של יערות גשם ומפרצים, שחייה בין מפרצים ציורים הנחבאים מעיניי האדם הממוצע, צלילה בין אתרי צלילה הייחודים בעולם. בין פעילויות אקסטרים בנופים מדהימים, יש אפשרות לטייל בחופים אקזוטיים של יערות גשם, הרי געש פעילים, חופים עם חול זהוב ועוד מגוון יעדים אקזוטיים ייחודיים, המספקים מגוון אפשרויות טיול, בנופים פראיים, לכל חובב טיולים מושבע. הפלגות על טהרת הבריאות מספקים לנו לטפל בעצמנו לשם שינוי, תוך כדי הנאה מאימון בנופים מדהימים שמספקים גם הנאה לנפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה