יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

הפלגות בטבע פראי


הפלגה בין קרחוני עד ענקיים, כשלצידם מראות של לווייתנים עצומים וכלבי ים משתזפים על פיסה של קרח. מראות נדירים של הרי געש פעילים, המוציאים נהרות של לבה גועשת. חופים בתולים, שכף רגלו של האדם עדיין לא נגעה בהם, עם חולות לבנים ומים שקופים. הפלגות בטבע פראי, עם מראות מרהיבים ביופיים, המספקים הנאה אמיתית לכל אוהב טבע ואקסטרים.

הפלגות לאוהבי טבע ואקסטרים

הפלגות לאוהבי הטבע והאקסטרים שונים במגוון עצום של דרכים משייט תענוגות טיפוסי. לרוב אנשים לא מודעים לקיום של הפלגות כאלו, רוב אוהבי הטבע מסתפקים בקרוזים הרגילים המספקים בתוכם ביקור במקומות אקזוטיים עם פעילויות אקסטרים והצעות מרתקות של טיולי חופים במגוון יעדים בעולם. הפלגות קרוז רגילות, מכילות לצד אוהבי טבע גם אוהבי נופש, שבאו ליהנות מחוויית ספא הכוללת מגוון טיפולי הרגעה ויופי כמו:העלמת דליות ברגליים, מסאז'ים וטיפולי פנים המשולבים בתוך שייט תענוגות מלא בנופים ציוריים. קיימים היום מגוון הפלגות קרוז לאוהבי טבע, הפונות בעיקר לאוהבי טבע והומאופתיה, כך שתוכלו ליהנות ממגוון אנשים ששותפים לאהבתכם לטיולים ואקסטרים בנוף פראי ואקזוטי. הפלגות טבע לרוב נעשות על גבי ספינות קרוז קטנות, בעלי יכולת להיכנס למגוון יעדים אשר אינם נגישים לספינות קרוז גדולות. ספינות קרוז קטנות, יכולות לנווט בין מגוון אזורים אקזוטיים, שלרוב קשים לניווט על ידי ספינה גדולה. הספינות מצוידות בספינות גומי ומגוון פלטפורמות שבהן יוכלו אוהבי האקסטרים, ליהנות מפעילויות כמו: שחייה במקומות אקזוטיים, גלישת רוח וסקי ים לצד קרחונים עצומים, שייט קיאקים בין מגוון חיות אקזוטיות ועוד מגוון עצום של פעילויות, בנופים מרהיבים ביופיים, שלא נראים מידי יום.

 יעדי הפלגה אקזוטיים בעולם

אוהבי הטבע והאקסטרים יכולים ליהנות ממגוון יעדים מסקרנים, עם נוף בתולי שלא נפגע על ידי האדם. נופים אקזוטיים, שלרוב אנחנו פוגשים במרפאות שיניים, ממוסגרים על קירות הקליניקה, כדי להרגיע אותנו בזמן טיפולי חניכיים, לא נעימים. שייט באיי וינווארד, קבוצת איים השייכים לשרשרת איי הקרביים. כוללים בתוכם הפלגה בין מגוון יערות גשם מרהיבים, הרי געש פעילים, חופים מבודדים עם חולות לבנים ומים שקופים. אוהבי הצלילה יכולים ליהנות מצלילה במגוון שוניות אלמוגים עם דגים אקזוטיים, המספקים מראות נדירים. איי גלפגוס, שרשרת איים הממוקמים בסביבות הקו המשווה, בלב האוקיינוס השקט. הפלגה המספקת מגוון טיולים מרתקים בין נופים מדהימים הכוללים בתוכם מראות מרתקים של: צבי גלפגוס ענקיים, מגוון איגואנות ימיות ומגוון צמחים מיוחדים שלא ניתן למצוא במקום אחר בעולם. לא רחוק מאיי גלפגוס, ניתן ליהנות משייט מרתק לא פחות בהוואי, אי הנמצא גם כן בלב האוקיינוס השקט. אי המספק למפליגים נופים של הרי געש פעילים, עם נהרות של לבות גועשות בין קניונים עצומים. העולם מלא ביעדים אקזוטיים מרהיבים, מראות שלא נראים ביומיום, הפלגות טבע יכולות לספק לנו מבט מיוחד לתוך עולמות אקזוטיים, מבט שמהווה חוויה בלתי נשכחת שננצור בליבנו לכל החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה