יום חמישי, 26 ביולי 2012

טיפים לחיסכון בטיול


טיול מהווה בשביל רובנו, אפשרות לברוח מחיי היום יום העמוסים וליהנות מאוויר צלול ונוף קסום שמאיר לנו את היום ומשכיח מאיתנו את כל הצרות. יחד עם זאת, הטיול יכול לעלות לנו הרבה כסף, במיוחד אם הוא כולל לינה ואטרקציות.

חיסכון בהוצאות בסיסיות

ההוצאות הבסיסיות בטיול כוללות בדרך כלל את ההוצאות העיקריות שלנו, לכן אם נצליח לצמצם את הוצאותינו בהם נוכל לחסוך הרבה כסף במהלך הטיול. ההוצאות הבסיסיות בטיול כוללות לרוב את הוצאות הדלק, האוכל והאטרקציות. כאשר את ההוצאות הדלק נוכל לצמצם במגוון אפשרויות, ראשית אם נבחר לטייל במקום יחסית קרוב, נוכל לחסוך עשרות שקלים לכל כיוון. אם אנחנו בכל זאת מעוניינים לטייל במרחק של כמה מאות קילומטרים מביתנו, רצוי שנרכז את כל הפעילויות שלנו לאותו יום באזור אחד, כך נוכל לחסוך כסף וזמן, שיאפשר לנו לנצל את הטיול שלנו בחוכמה. אוכל ושתייה, היא בין ההוצאות הבסיסיות והיקרות של הטיול במיוחד עם אנחנו משפחה גדולה. נוכל לצמצם את הוצאות המזון, על ידי קניית המצרכים בסופר והכנת המזון בבית, במקום לאכול במסעדה, בבית קפה או בתחנות הדלק. במהלך הקנייה בסופר, לקראת הטיול, כדאי לקנות גם חטיפים ושתייה, המחירים שם הרבה יותר זולים ממחירי הקיוסקים ותחנות הדלק במהלך הנסיעה. אין טיול בלי אטרקציות, הדרך הכי טובה לחסוך באטרקציות, היא על ידי ביצוע תחקיר, בדיוק כמו שאתם עושים לפני בחירת ביטוח פנסיוני. במהלכו כדאי שתבחנו, אילו אטרקציות נמצאות באזור בו אתם מתכננים לבלות והאם ישנם אטרקציות בהם תוכלו לבלות ללא תשלום או מנגד במחיר סביר שיתאים למשפחה.

חיסכון בהוצאות הלינה

הוצאה בלינה במהלך הנופש, מהווה את ההוצאה העיקרית בטיול, אם לא ההוצאה היקרה ביותר. על מנת להוזיל את מחירי הלינה, נוכל לנקוט במספר אופציות. ראשית, אנחנו לא חייבים לבחור את המלון הכי יוקרתי, ישנם מבחר צימרים ובתי אכסניה נוחים במגוון מושבים וקיבוצים, המספקים חדרים נוחים וזולים. אחרי שבחרנו את האזור בו אנחנו מעוניינים לטייל, נתחיל לעשות תחקיר וסקר שוק לגבי מקומות הלינה המותאמים לתקציבנו. רצוי שנחפש את מקום הלינה, באזור בו בחרנו לבלות, על מנת לחסוך זמן ונסיעות, כך נוכל לחסוך כסף על דלק, המהווה מצרך יקר. את התחקיר נוכל לבצע בקלות, דרך האינטרנט, כמו שאנחנו מבצעים לפני רכישת כרטיסי טיסות לתאילנד. במהלך התחקיר וסקר השוק, קחו בחשבון שאתם משתמשים בחדרים רק עבור הלינה בלילה, כך שבמשך היום תבלו בטיול ועוד שלל אטרקציות, לכן אין טעם שתבחנו את איכות החדרים, אלה תתרכזו במחיר ובמקום. דרך נוספת בה תוכלו לחסוך כסף בדומה לחיסכון שאנחנו מחפשים מדי פעם בסופר פארם מבצעים, היא על ידי לינת שטח, בשלל אתרים מוסדרים בשמורות טבע. כך תוכלו לחסוך מאות שקלים וליהנות מלינה באוויר הפתוח, מתחת לכוכבים כאשר מסביבכם נופים מרהיבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה