יום חמישי, 26 ביולי 2012

לונה פארק תל אביב


לונה פארק תל אביב, מהווה את פארק השעשועים הראשון במדינה ומספק מגוון אטרקציות לקטנטנים ולגדולים. הלונה פארק נמצא במתחם של גני התערוכה, בתל אביב והוא פועל בעיקר בחופשים וסופי שבוע. הלונה פארק מהווה, את אחד מאתרי האטרקציות המבוקשים ביותר, בכול המדינה עם מגוון מתקנים בטיחותיים, שמטופלים על ידי מיטב המהנדסים בארץ ובעולם. הלונה פארק, שם לו כמטרה, להעניק להורים ולילדים, מקום בטוח, מהנה ומשמח. מקום מושלם ליום כייף עם כל המשפחה.

אטרקציות לקטנטנים

מתחם הלונה פארק כולל מגוון מתקנים, אשר מתאימים לגילאים הקטנטנים מגיל שנתיים עד חמש בליווי אחד ההורים. כל מתקן המתאים לקטנטנים, מאובטח בחגורות בטיחות וכולל בתוכו גם מקום המתאים להורים, המשמשים כמלווים לקטנטנים. בין המתקנים ניתן למצוא את קרוסלת הפילים, המתקן מהווה חווית תעופה נהדרת לקטנטנים, למראה דמבו הרוקד, היושב על ראש המתקן כשמסביבו תלויים מגוון פילים, הצבועים בצבעי הקשת. הקרוסלה מסתובבת במהירות סבירה, המתאימה לקטנטנים, כשכל מושב כולל כפתור בו ניתן לשלוט על גובה, תנופת הפיל עליו הוא יושב, דבר שמגביר את תחושת הכיף. מי שרוצה לגעת בכוכבים, יכול ליהנות ממתקן טיסת החלל, המתקן מספק חווית טיסה לחלל, עם הדמיה חושית הכוללת את התנועה של החללית, קול המדמה את ההמראה וכמובן סרט שילווה את היציאה מכדור הארץ וההמראה בחלל עם שלל הכוכבים בתקריב. כדי להשלים את חווית ההנאה לקטנטנים, הקימו את מדינת הקטנטנים, מתקן המהווה את ממלכת הקטנטנים בלונה פארק. במתקן מגוון עצום של פעילויות ומתקנים הכוללים: קוביות עצומות, בריכת כדורים צבעונית ומגוון משחקי העשרה הממוקמים על משטח גומי, שמגוון מנפילות ובולם זעזועים. המתקן מאפשר להורים, לנוח בצד על בפינת הישיבה של ההורים ולהביט בילדים נהנים, במגוון המתקנים. כל מי שעסק בלימודי חינוך, יודע שכדי להעשיר את עולם הדמיון של הילדים, צריך לגרות אותו, מתקני הלונה פארק מהווים את הגירוי המושלם, לקטנטנים וגם לגדולים.

אטרקציות לגדולים

הלונה פארק מהווה אטרקציה לכל גיל במיוחד לנערים, הצעירים והמבוגרים, הנהנים מחוויה של עקשן ואדרנלין, במגוון המתקנים, הקיימים במתחם. אוהבי האדרנלין יכולים ליהנות מהאנקונדה, רכבת הרים אשר תסחוף אתכם במסע של חושים סוערים הכוללים: נסיעה בזוויות חדות עליות וירידות מהירות כל כך, שלא נספיק להשמיע צעקה, עד שהכול יגמר. המתקן מתאים מגיל עשר ומעלה, לא מומלץ לבעלי לב חלש. לאלו מביניכם המחפשים חוויה, מקפיצת חושים, מהנה ומלאה באדרנלין, ברייקדאנסר, הוא המתקן בשבילכם. ברייקדאנסר, מהווה קרוסלה קופצנית, עם זרועות שמונפות באוויר בזמן הסיבוב וקופצות במהירות גבוה מלאה באדרנלין. המתקן לא מפחיד כמו האנקונדה, משעשע ומעניק אדרנלין והנאה לכל אחד מגיל עשר. קיימים בלונה פארק עוד מגוון עצום של מתקני שעשועים ואטרקציות, המספקים אדרנלין טהור ברמות שונות, לכל אחד. מתקני הלונה פארק, מאפשרים לרובנו לשכוח לרגע מהתרגולים למבחן פסיכומטרי, שיעורי בית או בוסים מעצבנים וליהנות מחוויה מלאת חושים במגוון האטרקציות והמתקנים, בלונה פארק בתל אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה