יום חמישי, 26 ביולי 2012

נופש באמסטרדם


אמסטרדם מהווה את אחד מיעדי, הנופש הפופולאריים מבחינת כל שכבות הגיל בארץ. העונה המומלצת לתייר, היא בסביבות חודש מרץ עד אפריל, בהם ניתן ליהנות ממראה של פריחת הצבעוניים וחגיגות מלכותיות של יום המלכה. עונה זו נחשבת לעונה היקרה ביותר והעמוסה ביותר בגלל מזג האוויר הנעים. חודשי החורף מהווים את עונת התיירות הזולה, בעיקר בגלל מזג האוויר הקפוא ומגוון אתרי התיירות הסגורים. אמסטרדם מציעה מגוון עצום של אטרקציות, המתאימות לכל סוגי המטיילים.

חוויה קולינרית

באמסטרדם ניתן למצוא מגוון עצום של מסעדות עממיות לצד מסעדות יוקרתיות המאגדות ביחד, שלל תרבויות קולינריות, שמספקות תענוג אמיתי עבור כל חובבי הבישול ומעלימות בעיות רגשיות בעזרת מגוון הטעמים הנפלא שלהן. חובבי הקולינריה המחפשים את החוויה ההולנדית העממית , יכולים ליהנות ממגוון מסעדות הולנדיות המספקות לסועדים אווירה ביתית עם ניחוחות של תבשילי ירקות, בשר, אומצות, עופות, דגים מטוגנים עם הרוטב תפוחים המפורסם שפופולארי מאוד בבישול ההולנדי. מנת הדגל היא מרק אפונה סמיך במיוחד, עם חתיכות בשר שפופולארי מאוד בחורף. אוהבי מאכלי הים יכולים למצוא באמסטרדם מגוון מסעדות, מזללות ומאפיות המציעות כריכים ומאפים עם מגוון מאכלי ים הכוללים חסילונים, צדפות בגדלים שונים וכמובן דגים. חובבי הג'אנק פוד, יכולים ליהנות ממגוון מזללות המציאות חטיפי בשר, תפוחי אדם וגבינה מטוגנים עם ציפוי לחם. איך אפשר בלי קינוח במגוון מרכזי הפנקייק, הפופולאריים כל כך באמסטרדם, בהם ניתן ליהנות כל שעות היום. אמסטרדם מהווה חוויה קולינרית אמיתית, לכל סוגי הפודיז או כאלה שסתם אוהבים לאכול.

אטרקציות ואתרי בילוי

אמסטרדם נחשבת לבירת ההוללות של אירופה, בעיקר בגלל רחוב החלונות האדומים, שבהם ניתן למצוא יצאניות מוצגות במגוון חלונות ראווה, במטרה למשוך תיירים ולקוחות מזדמנים, כאילו היו חנויות בגדים. בנוסף לכך ניתן למצוא באמסטרדם סצנת לילה מרשימה, עם מגוון עצום של מקומות בילוי, פאבים, מועדונים ומופעים. חלק מסצנות המופעים, בעלי מוטיב ששמור למבוגרים בלבד. אלה שמחפשים את הצד התרבותי של אמסטרדם יכולים ליהנות מסיור בארמון המלוכה, בו ניתן למצוא אוסף מרהיב של יצירות אומנות מפורסמות, מהמאה השבע עשרה, של מיטב הציירים מאמסטרדם. מוזיאון בית אנה פרנק, שנחשב לאתר חובה עבור כל יהודי, הממוקם ברחוב PRINSENGRACHT, מספר מאתיים שישים ושבע. שוק הפרחים הצף, הנמצא ליד מונטפליין, מהווה אטרקציה לכול תייר או חובב פרחים מושבע, עם מגוון העצום של הפרחים שקיימים בו הכולל, הנמכרים על גבי סירות צפות, שהופכות את המחזה לססגוני במיוחד. אוהבי הקניות יכולים למצוא מגוון חנויות יד שנייה, המציאות במרכולתן מגוון מוצרים כמו בגדים, נעלים, עגלות תינוק , וחפצי אומנות שונים. כמובן שאסור לפספס את חווית הנסיעה על אופניים במגוון רחובותיה של אמסטרדם היפה, הנחשבת לבירת האופניים, עם מגוון שבילים מסודרים המשתלבים למסלולי טיול מרתקים בכל העיר. אמסטרדם מעניקה נופש מרתק, המשלב תרבות עם בילויי לילה לא נשכחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה