יום חמישי, 26 ביולי 2012

חופשה באי זקינטוס


חופשה באי נמל קטן, המוקף בצבעים פסטלים, תיירים מרחבי אירופה וים הרבה ים. לאורך החופים הזהובים של האי, ניתן ליהנות ממראה צבעו הרגוע של הים התיכון, בנוף אחר, נוף של אי יווני פסטורלי. מזג האוויר, דומה למזג האוויר בארץ, כך שלא צריך לסבול, משינויי טמפרטורה קיצוניים. האי מאפשר לנו ליהנות, מחופשה נעימה, שקיעות מרהיבות, אנשים מקומיים עם סיפורים על העבר וההיסטוריה המקומית. סיפורים על הגבורה של אנשי האי, בזמן השלטון הנאצי, מושל שסירב להסגיר את שמות היהודים ומקומיים שהסתירו את חבריהם היהודים, עד חלוף הסכנה. אי פסטורלי, עם היסטוריה מרתקת ושלל אטרקציות, שמתאימות גם לצעירים וגם למבוגרים.

שלווה לצד נופים צבעונים

מתחילים את החופשה, בשדה התעופה הקטן של זקינטוס, שדה תעופה קטן אבל עמוס בטיסות למגוון יעדים באירופה וגם לישראל. המראות שנגלים לנו, הן של אי קטן ותוסס, בעל אופי של אי נמל קטן בים התיכון. אי זקינטוס, נמצא בדרום יוון וכמעט נוגע באיטליה. השכנות עם איטליה, מתאפיינת בעיצוב האדריכלי, הבתים באי צבועים בצבעים פסטלים כמו: צהוב, ורוד או כחול, בדומה לצבעים המאפיינים את מראה הביתיים האיטלקים. כמו בכל אי ביוון, גם התושבים של האי זקינטוס מתפרנסים מהתיירות. ישנה טיסה ישירה בין ישראל לזקינטוס, היא עורכת כשעה וחצי. אתם יכולים ליהנות בשקט מהקפה המעולה, שמוגש על ידי דיילת המטוס, ממכונות קפה במטוס, משום שאין צורך לכוון את השעונים מחדש, הזמן בזקינטוס הוא אותו זמן כמו בישראל. העונה הכי עמוסה ומבוקשת באי, היא בין חודשי אפריל עד סוף אוקטובר, בא האי והחופים הזהובים בו מלאים בתיירים, הנהנים מהשלווה והאטרקציות של האי.

איך אפשר בלי אטרקציות?

האי זקינטוס מתאים לחופשה מושלמת בשביל הצעירים, המבוגרים, הילדים והזוגות הרומנטיים, שמחפשים את הפינות השקטות יותר. זוגות האוהבים יכולים ליהנות מפיסת גן עדן, מוקד תיירות רומנטי באי הנקרא ה"ציליוי", רצועת חוף זהוב שקטה עם נוף משגע לים התיכון, שגליו מלטפים את החוף והשמש מחממת בנעימות את האוהבים, שמשתזפים על החוף הפסטורלי ונהנים מקייטרינג חלבי באחד ממלונות היוקרה באזור. הצעירים יכולים ליהנות מאתר הנופש "לאגאנס", אתר נופש ובו רצועת חוף שהופכת בשעות הלילה, לאתר המסיבות הסוער ביותר באי, עם שלל הפאבים והמועדונים הפזורים בו. מגוון צעירים מרחבי אירופה, נהנים מאווירת הנופש במוזיקת מועדונים, שתייה מרובה, נרגילות וגז צחוק, שנחשב לאטרקציה באזור. המשפחות יכולות ליהנות משלל האטרקציות שפזורות באי, הכוללות סיור עם כרכרה מלכותית, שרתומה לסוס, בדומה לאגדות הילדים, סיור שלוקח את התיירים למסע ברחובות האי, השוקקים והיפים. הילדים יוכלו ליהנות מפארק מים גדול, עם מגוון מגלשות מים ומתקנים, המספקים אדרנלין רטוב בעונה החמה, של הקיץ. אוהבי הטיולים והסיורים, יכולים ליהנות מטיולים מאורגנים במרחבים הקסומים של האי, אם זה טיול בתצפית המרהיבה של האי, סיורים במפעלי השמן וטיולים במגוון כפרים פסטורליים. האי זקינטוס, מספק חופשת קיץ מושלמת, מלאה באטרקציות ומושלמת למנוחה, בצד הנוף האי היווני, השוכן בים התיכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה