יום חמישי, 28 ביוני 2012

לצאת לנופש בחו"ל בראש שקט


בנק הדואר נכנס לתחומי פעילות חדשים ומרחיב את הפעילות הפיננסית שלו. השירות החדש אותו מציע בנק הדואר הוא כרטיס אשראי מסוג ויזה אותו טוענים בסניף הדואר לפי סכום עליו מחליט הלקוח. כך, יכול הלקוח לשאת איתו כרטיס אשראי טעון בדולרים ובהמשך הדר יתאפשר שירות דומה גם למטבע היורו, ובמקום לשאת מוזמנים ולפחד מגניבה או איבוד נושא איתו הלקוח כרטיס אשראי ויכול להשתמש בו כאוות רצונו ובעצם לתכנן מראש מה מגבלת הסכום בו ישתמש בשהותו בחו"ל. כרטיס הויזה אינו קשור לחשבון הבנר ובעל קוד אישי כך שבעת גניבה יכול להיות בעל הכרטיס רגוע ולבטל את הכטיס ללא בעיה. שירות זה נוח מאוד לכל מי שיוצא לחו"ל לנופש או טיול. במקום להתעסק טרם היציאה לטיול, חופשה בדיל של הרגע האחרון או יציאה לנופש מסודר בפריטת שקלים לדולרים ניגשים לדואר, מטעינים את הכרטיס, ויוצאים לחופש בראש שקט.

נוח להשתמש בכרטיס

ישראלים אוהבים לנפוש בחו"ל ותחום התיירות של הדקה ה- 90 פופולרי מאוד. התופעה רווחת גם בקרב סטודנטים כל שסטודנטים הנמצאים בזמן חיפוש לימודים ויושבים שעות ארוכות על האינטרנט יכלים להיתקל במודעה מפתה לטיול בחו"ל בעלות זולה מאוד ולהשתכנע לצאת לרגע מישראל, להתאוורר ולאגור כוחות מחודשים לקראת הבחירה הקובעת את עתידם. צעירים אלה הנמצאים בשלב ביניים בחייהם יכולים לבחור דיל טוב ולצאת מהיום למחר לנופש בחו"ל בדיוק כמו במלונות בארץ. כרטיס נטען ישמש אותם היטב כך שלא יחרגו ממסגרת האשראי שלהם. הכרטיס ישמש היטב כל סטודנט וגם סטודנט הלומד לימודי עיצוב פנים לדוגמה ומחליט החלטה רגעית לקפוץ לאיטליה ולהשתתף בתערוכת עיצוב פנים יעזר מאוד בכרטיס אשראי נטען. באמצעות הכרטיס ניתן לשלם בחנויות, מסעדות וכמעט כל בית עסק המכבד כרטיסי אשראי מסוג ויזה. באמצעות הכרטיס ניתן למשוך מטבע מקומי כספומטים מקומיים. יש לקחת בחשבון כי תשולם עמלת תיווך המרת מטבע בשינוי בין דולרים להמרה למטבע המקומי.

כרטיס המתאים במיוחד לצעירים וסטודנטים

כרטיס הוויזה אותו מנפיק בנק הדואר בעלות חד פעמית של 49 ש"ח מתאים במיוחד לצעירים העומדים בפני טיול או סטודנטים. סטודנטית במגמת לימודי עיצוב פנים לדוגמה שאינה יכולה לקבל כרטיס ויזה בינלאומי יכולה מהיום לקבל כרטיס אשראי לחו"ל ולתכנן מראש מהו התקציב המיועד לבזבוז בחו"ל. במידה והסטודנטית נתקעה ללא כסף יכולים הוריה ללכת לבנק הדואר ולהטעין את הכרטיס בכסף נוסף. גם צעירים הנמצאים בזמן חיפוש לימודים ואינם יכולים לקבל כרטיס ויזה בינלאומי אוהבים פתרון זה. אין הם חורגים ממסגרת התקציב ההדוקה. הם לא צריכים להיסחב עם מזומנים ולהיות מודאגים מגניבה או שוד. יציאה לנופש בחו"ל או טיול תרמילאים עם כרטיס אשראי נטען היא ללא ספק פתרון בטיחותי, יעיל ושימושי עבור רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה