יום שלישי, 26 ביוני 2012

יותר אנשים מעדיפים טיסות לאילת

אין ספק שבעבר, לא מעט אנשים רצו לצאת לנופש באילת, ממש כמו היום. אבל כמה מתוכם בחרו באופציה של טיסות לאילת, או של חבילות נופש לאילת שכוללות טיסה+מלון? התשובה היא שלא הרבה נטו לכך. הסיבות לכך היו מגוונות - במחשבה על טיסה באילת נראתה קצת מוזרה, ואנשים אולי חשבו שמדובר בהליך מעט מסובך בשביל טיסה קצרה כל כך, וגם המחיר היה נראה גבוה. עם זאת, אם תסתכלו היום על המחירים, ועל דרך ההתנהלות, תגלו עד כמה טיסות לאילת יכולות להיות גם חוויה נהדרת, וגם בסופו של דבר לחסוך לכם לא מעט זמן, תמורת עלות שהיא לא גבוהה בהרבה ממחירים של תחבורה ציבורית, שלא לדבר על הדלק שאתם תשלמו, במידה ותיסעו ברכב פרטי. אז איך בעצם מתנהלות הטיסות, ואילו חבילות נופש לאילת אפשר למצוא?

להגיע בנוחות תוך זמן קצר


טיסות לאילת יוצאות לרוב מנתב"ג, ונוחתות בשדה התעופה של אילת שנמצא בתוך העיר עצמה, בסמוך לאזור התיירות של העיר. משך הזמן של הטיסה הוא קצר במיוחד, וכולל ההמראה והנחיתה עומד לרוב על 20 דקות בממוצע. היתרון הוא בכך שמהרגע שהגעתם לשדה התעופה, כולל העליה למטוס, הטיסה, הירידה והתהליך כולו - עוברת בערך שעה אחת בלבד לכל היותר. כך אתם יכולים להתחיל את החופשה שלכם כבר בשעה מוקדמת מאד, וליהנות מחבילת הנופש שלכם. יש לא מעט חבילות נופש לאילת שכוללות אמנם מספר ימים מצומצם - אבל ברגע שאתם יכולים לנחות מוקדם, וגם למצות את החופשה עד הרגע האחרון (שהרי גם הטיסה חזרה היא קצרה) ברור שזו חבילת נופש משתלמת במיוחד. המחירים של טיסות לאילת, יכולים להשתנות מאד, בין השאר לפי היום בשבוע שבו אתם תבחרו לטוס. הטיסות הזולות ביותר לאילת (וכמו כן גם חבילות נופש לאילת הזולות ביותר) הן הטיסות שיוצאות במוצ"ש, שעולות פחות מ100 ש"ח לכל כיוון. מדוע המחיר זול כל כך? משום שרוב האנשים כמובן לא רוצים להתחיל נופש במוצ"ש. אבל אם זה דווקא יום שמתאים לכם, ולא אכפת לכם להגיע בערב ולמחרת להתחיל ממש למצות את הנופש, אתם תוכלו לחסוך בעשרות שקלים, ולעתים אף במאות שקלים. כמובן שהטיסות שיוצאות בהמשך השבוע, בימים שחופפים מאד להתחלה של חבילות נופש באילת שהן פופולריות יעלו יותר, אבל גם אז המחירים הם בהחלט לא בשמיים.

והשירות הוא כמו טיסה רגילה לחו"ל


חשוב לומר שאם רכשתם חבילות נופש לאילת שכוללות בתוכן טיסה, אזי למרות שהטיסה קצרה ופנימית, זה לא אומר שאתם לא תקבלו שירות ראוי. היום חברות התעופה שמפעילות טיסות לאילת, נותנות ללקוחות שלהן הרגשה כאילו הם טסים כעת לניו יורק או ללונדון. אתם תקבלו שירות מקצועי מצוות הדיילות, אתם תטוסו במטוסים חדשים ומרווחים. בקיצור - תוכלו להתחיל חבילות נופש לאילת בטיסה מהירה ונעימה, שרק תוביל אתכם למלון המפנק שלכם, שבו תחוו חופשה נהדרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה