יום שלישי, 26 ביוני 2012

אירוח כפרי בסגנון שונה ומיוחד

אין כמעט צורך להסביר לישראלים, את היתרונות של אירוח כפרי באזור הצפון. כל אחד נהנה מכמה ימים של שקט ושלווה, בין הרי הצפון, בתוך אירוח כפרי מפנק במיוחד. אולם, האם ידעתם כי קיימת עבורכם האפשרות של אירוח דרוזי כפרי איכותי במיוחד? דרוזים מאז ומתמיד היו ידועים בזכות הכנסת האורחים המפוארת שלהם, ובזכות הקשרים הטובים שהם קשרו ביחד עם בני התרבויות והדתות השונות. כשהדבר מגיע אל מתחמי אירוח דרוזים , כמובן שלא מדובר ביוצא מהכלל במקרה הזה. אתם תוכלו לזכות לאירוח שכמותו עוד אל חוויתם - אפילו לא במסגרות אחרות של אירוח כפרי שאיננו דרוזי. אבל מה בעצם כולל אירוח שכזה, ובמה הוא שונה מהאירוח שאתם הכרתם בעבר?

אירוח כפרי שהוא גם חוויה


כשאתם מגיעים לאירוח דרוזי, סביר להניח שהוא יהיה בתוך אחד מהכפרים הדרוזים באזור הצפון. אתם כמובן לא חייבים להישאר תמיד בתוך המתחם עצמו. כפרים דרוזים פתוחים היום לכלל האוכלוסיות - יהודים, מוסלמים, נוצרים, וכל בני הדתות והעמים. אתם יכולים לסייר לבדכם בתוך כפרים דרוזים, אך אתם גם יכולים לפנות למארחים שלכם. היום מארחים רבים של אירוח כפרי דרוזי, ישמחו ללוות אתכם בסיור בתוך הכפר, להציג בפניכם אתרים היסטוריים מיוחדים, וכן אתרים דתיים המקודשים לדת הדרוזית. תוכלו ללמוד על התרבות הדרוזית המפוארת, אשר לפי האמונה הדרוזית לא קיימת כ1000 שנה - אלא הרבה מעבר לכך, והיא למעשה אמונה עתיקה אשר התגלתה מחדש. כמובן שכל אירוח כפרי של דרוזים, יכלול את מה שאתם מצפים למצוא באירוח איכותי, אך הרבה מעבר לכך! האם לדוגמה חשבתם פעם, שאתם תזכו לקבל ארוחת בוקר דרוזית מסורתית הישר אל תוך הבקתה שלכם? תוכלו לפתוח כל בוקר במהלך הנופש שלכם, בארוחה שתוכל לספק אתכם עד לשעות הערב המוקדמות. ארוחת בוקר של דרוזים כוללת כמות גדולה של פיתות ומאפים, כמובן גם לבנה וחומוס, סלט טבולה, סמבוסקים שונים ועוד תוספות שונות. מעבר לכך, אירוח כפרי דרוזי כמובן כולל בתוכו עוד מרכיבים נוספים שאתם אוהבים למצוא: מיטות מפנקות במיוחד, ג'קוזי פרטי בחדר שלכם, נוף מקסים להרים ולעמקים של הצפון וכיו"ב.

והכין יש את מסגרות האירוח?


אפשר למצוא היום אירוח כפרי כמעט בכל כפר דרוזי באזור הצפון. כפרים דרוזים רבים אף כוללים בתוכם יותר ממסגרת אחת של אירוח, ואתם תהיו חופשיים לבחור בין מספר עסקים שמנהלים אירוח איכותי לתיירים. מומלץ בחום כי תיכנסו לאתרים של מתחמי הנופש הכפריים, על מנת שתוכלו להתרשם מהמחירים שלהם, מהשירות שהם מעניקים, לבדוק מתי יש תאריכים פנויים, וכן לקרוא חוות דעת של אנשים שהיו לפניכם. כך תוכלו להגיע אל מתחמי נופש דרוזים, ליהנות מכל רגע, ולצבור אנרגיות חדשות שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה