יום רביעי, 27 ביוני 2012

כך מוצאים סוויטות בתל אביב

ישנו מגוון עצום של סוויטות בתל אביב, ולכל אחת מהן מאפיינים שונים לחלוטין. בעבר היו הסוויטות נחלתם של בעלי הממון בלבד, אשר הסכימו לשלם עשרות אלפי שקלים עבור בילוי בחדר גדול הצופה לים. אך גידול בביקוש לצד היצע רחב של מלונות בוטיק שינה את המאזן לחלוטין. כיום הסוויטות נחשבות לאחד הפקטורים הבסיסיים החשובים ביותר באירוח. במקביל, מחיריהן של הסוויטות ירדו וניתן להשכירן לצורך חופשה משפחתית ללא צורך בויתור על אטרקציות נוספות.

סטנדרטים גבוהים


בניגוד לערים אחרות בארץ, תל אביב נחשבת קלאסית עבור חופשה בסוויטה ולכך מספר סיבות. ראשית, סוויטות בתל אביב מתכתבות בצורה מושלמת עם הרמה הגבוהה של המסעדות ומקומות הבילוי. במילים אחרות, הסטנדרטים שמציבה תל אביב למבקרים גבוהים ובעת שהייה בסוויטות הם באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. סיבה נוספת בגללה תל אביב משופעת בסוויטות היא המחירים הנוחים. כאמור, ביקוש גבוה ובנייה נכונה הביאו לפריסה רחבה יותר של חדרי סוויטות המתאימים לכל הקהלים. ההשפעה של ההיצע הרחב מיידית, וניתן לראות אותה בתפריטי המחיר הרשמיים אותם מפרסמים מלונות הבוטיק. כאשר מחשבים את החיסכון המלווה שהייה בסוויטת מלון בוטיק לעומת השכרת מספר חדרים שונים בבית מלון רגיל מגלים לא רק הוצאה נוחה יותר, אלא גם פינוקים ייחודיים.

חופשה מפנקת


מלבד היתרונות הבסיסיים של סוויטות בתל אביב ישנו גם אלמנט הבילוי וההנאה מהחופשה עצמה. בעוד חדרים רגילים מספקים תשתית לשינה בלבד, הסוויטות מאפשרות הנאה ממגוון אטרקציות נוספות. בתוך הסוויטות של מלונות הבוטיק המובילים ניתן למצוא מכשירי טלוויזיה מתקדמים, מוצרי טקסטיל מפנקים, אינטרנט אלחוטי מהיר, מערכות סטריאו, חניה ואפשרות להכנסת מיטת תינוק.

סוויטות לעסקים


סוויטות בתל אביב לא מתאימות רק למשפחות או לחופשה רומנטית אלא גם לאנשי עסקים. עבור מי שמגיע לעיר הגדולה לביקור קצר, שהייה נוחה ושינה עמוקה הם תנאי למנוחה מוחלטת משאון העיר. סוויטות בתל אביב לא נמדדות בגובה הקומה בו הן נמצאות אלא באלמנטים אחרים כמו בידוד מרעש, שירותים נוספים, חלל מזמין ופרטיות מלאה. תחום התיירות עובר שינויים מרחיקי לכת לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם, והסוויטות הן דוגמא מצוינת לכך.

חידושים בסוויטות


אחד החידושים האדריכליים המרעישים הקשורים לסוויטות הוא העיצוב. סוויטות לופט לדוגמא, הפופולאריות במיוחד בקרב מלונות בוטיק איכותיים, מתאפיינות בחלל פתוח אשר לצידו גלריה או חצר פרטית. בילוי בסוויטה כזו מאפשר אינטימיות ואווירה אלגנטית אותם קשה להשיג באמצעים אחרים. לפני הזמנת סוויטות בתל אביב מומלץ להיכנס לאתרי האינטרנט של בתי המלון, להתרשם מתמונות ומקטעי וידיאו ולקבל המלצות. כדאי לזכור כי ישנה תחרות גדולה בכל הקשור לאירוח מבקרים בבתי מלון ולכן השירות נמדד לא רק בעת ההגעה לדלפק הקבלה אלא הרבה קודם לכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה