יום חמישי, 26 ביולי 2012

בילוי לחג


תקופת החגים ממשמשת ובאה, וזו הזדמנות מצוינת לבחון את האפשרויות העומדות לרשותכם כדי לנצל את החופשה לבילוי משפחתי או בילוי עם החברים (או גם וגם).
מכיוון שתקופת החגים היא תקופה שבה רבים מחפשים כיצד יוכלו לנפוש מחוץ לבית לפחות חלק מהזמן, הביקוש להזמנת מקומות גדל ואיתו עולים המחירים משמעותית. לכן, כדאי לעשות מחקר שוק מעמיק ולבחון את האפשרויות במתאימות לתקציב שלכם. לא חייבים לנסוע לחו"ל וגם לא חייבים לצאת לבית מלון. אפשר לתכנן חופשה מקסימה שבסוף כל יום חוזרים הביתה ולמחרת בבוקר יוצאים שוב לפעילות, או לחילופין חופשת קמפינג באוהלים במדבר או על חוף הים, המהווה אף היא חופשה יוצאת מן הכלל למשפחות ולקבוצות.
רובנו חוזרים מדי חג על הרוטינה הקבועה. רוכשים מתנות לחג, הולכים לארוחת חג חגיגית וחוזרים הביתה מלאים לעייפה. היציאה מהרוטינה של האופן בו אנו חוגגים את החג, יכולה להיות חוויה של ממש לכל המשתתפים בה. אפשר לבנות מעין ימי גיבוש שמספקים הנאה ומקרבים בין המשתתפים הרבה יותר מכל ארוחת חג שגרתית, שמחה ככל שתהיה.

כמה רעיונות לביצוע:

כאמור, הקמת מאהל באזור מורשה, על חוף הים, בצפון הירוק או באזור מדברי, המיועד למספר אנשים הצפוי להגיע, יכול להיות יופי של בילוי. מכיוון שעדיין לא קר, במאהל ניתן לישון לבנות אוהלים לכל משפחה. מי שבכל זאת רוצה להביא איתו אוהל, כמובן מוזמן. הפעילות במהלך היום יכולה להיות טיול באזור, בהתאם לאזור בו אתם לנים, משחקי גיבוש, ביקור באתרים באזור ובישול בצוותא. אם אתם עושים את זה על חוף הים, הים מהווה אטרקציה בפני עצמה.
הזמנת צימרים בצפון או בדרום היא כמובן תמיד אופציה ידידותית ונחמדה, בהנחה שיש לכם את התקציב לכך. בתקופת החגים זה עלול לצאת יקר, במיוחד אם אתם לא נוסעים ללילה אחד. בכל מקרה, אם אתם מזמינים צימר, וודאו כי הוא נמצא באזור אטרקטיבי שמציע לכם מסלולי טיול מעניינים, פעילויות מאתגרות ומסעדות שוות.
אופציה לא פחות טובה היא האופציה להישאר בבית דווקא, במיוחד לאלה שמתקשים לוותר על ארוחת החג המסורתית, ולתכנן פעילות לכל יום. יום אחד ניתן לעשות פיקניק ביער, שזו חוויה שרוב האנשים שמחים להשתתף בה, יום אחר אפשר לבקר באתרים המעניינים את כל המשתתפים (ככל שכמות המשתתפים גדולה, זה יהיה פחות פשוט למצוא כזה, בעיקר אם מעורבים בכך גם ילדים, אבל זו לא משימה בלתי אפשרית), יום אחר ניתן לנסוע לטיול ג'יפים, שיט, טרקטורונים או פעילויות מהסוג הזה שכולם יכולים להינות מהן.
הורים רבים לא מוכנים לוותר בשום פנים ואופן על הבילוי לחג עם הילדים, גם זוגות שהם לאחר גירושין מעדיפים לשמור על מסגרת משפחתית קרובה ככל האפשר ובעיקר בתקופות החגים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה