יום חמישי, 26 ביולי 2012

נופש מלא באדרנלין


העולם שלנו עמוס באטרקציות מדהימות, אטרקציות שלא מוכרות לאדם הממוצע. אטרקציות המשלבות הנאה, ממרחבים עצומים והתרגשות ממראות בתולים של טבע עוצמתי. חוויות של פעם בחיים, המעניקות לנו שפע של עוצמה, הנאה, הבנה של העצמי ורצון מדהים לתפוס את החיים בידיים. הפתעות הטבע, הן עצומות, אוהבי טבע אמיתיים, מוכנים ללכת עד קצה היכולת שלהם, להתמודד עם כל פחד ואימה, העיקר לחוות את החוויה המסעירה של אימתני הטבע ההרסניים. חוויה זו מגמדת את כל ניסיונות הרדיפה שלנו, אחרי קריירה, סטאטוס, כסף וחשבון בנק מנופח.

אדרנלין, מהירות ומרחבים עצומים

נופש מושלם לכל גבר או חובב אדרנלין, המשלב בתוכו מהירות בגובה עצום על משטחי קרח ושלג המשמשים כמסלול מרוצי מכוניות, בין הגבוהים בעולם, אם לא הגבוה ביותר. מסלול מרוצים, הנמצא בעיירת סקי בצרפת, הנקראת ואל טורנס. עיירת סקי, בא תוכלו ליהנות מאזור הגלישה הכי גבוהה באירופה, בו מסלול המרוצים הכי גבוהה באירופה. המסלול מעניק הנאה מנסיעה בעוצמה מהירה, על גבי המרחבים הלבנים, בים הנופים של שלושה עמקים מושלגים, שמשמשים את להנאת הגולשים. חווית מסלול המרוצים, מאפשרת לנוסעים ללמוד ממיטב מדריכי המרוץ, עטורי פרסים. המדריכים ילמדו אתכם, את הדרך הכי נכונה לנסוע במרחבי השלג והקרח, במהירות גבוה, פיתולים והחלקות. אם אתם לא מעוניינים בקורס מרוצים אחד על אחד, תוכלו ליהנות מנסיעה עם נהג מרוצים אמיתי, לחוויית מרוץ בלתי נשכחת, במרחבי הקרח המחליק. חוויה שלוקחת אתכם, עד קצה האדרנלין ואינה מתאימה לבעלי לב חלש. אם הייתי עושה בדיקות דם באמצע טיול כזה, אני בטוח שהאדרנלין היה מקפץ גבוה במיוחד.

מתחת לאגם הקפוא

חור עגול באגם קפוא מקרח, מסמל את הפתח, שמפריד בינינו לבין העצמה אישית מסעירה, בעומקים של אגם קפוא. חוויה המיועדת לצוללנים, המחפשים חוויה מיוחדת, השונה מהחופים והאוקיינוסים, עם השוניות המרהיבות ולהקות הדגים הצבעוניות, אבל לא רק. מדובר בחוויה מיוחדת שלא מצריכה ניסיון בצלילה, המשלבת בטוחה הנאה מצלילה במים קפואים מתחת למשטחי קרח עצומים, באגם קפוא. הצלילה נערכת באגם טין, באזור צרפת, היא עורכת כעשרים דקות והיא כוללת מדריך צמוד ואת כל הציוד. אחרי שחייה באגם קפוא ומקפיא, תוכלו להתחמם בחוויית גלישה, בין המסעירות בעולם כולו. גלישה על גבי הר געש פעיל, בניו זילנד. אזור הגלישה, הוא בין הפופולאריים בעולם וכולל שני אתרים מפורסמים וואקפאפה וטורואה. הגלישה כוללת שילוב של מסלולים מאתגרים, במרחבי הר הגעש, על מרחבי שלג לבנים העוטפים אותו. כדי להעצים את החוויה, כדאי להצטרף למסלולי טיול, במרחבי לוע הר הגעש, הכוללים גם סיורים במכתש העצום שנוצר כתוצאה משלל התפרצויות. הסיור הוא בטוח לחלוטין, הוא מתאים גם לגולשים בינוניים והוא כולל צוות הדרכה מוסמך, המספק את כל ציוד הגלישה. חווית הסיור, בלוע ההר, מבטיחה זיכרון מתוק של נופים מרהיבים, מהר געש פעיל, חוויה שתנצרו לנצח בלבכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה