יום חמישי, 26 ביולי 2012

אייסקייט


בלב תל אביב, במתחם הלונה פארק, קיים מקום קסום וקפוא, המספק לנו חוויה קסומה עטופה בלבן. האתר פתוח כל יום בין השעות, עשר בבוקר עד עשר בלילה, במהלך כל השנה. אייסקייט מהווה מתקן ייחודי ומושקע ביופיו, שבתוכו משטח קרח אמיתי, עצום בגודלו, המספק לנו חוויה, לא מוכרת לסביבה הים תיכונית, חוויה הלקוחה מחוץ לארץ, מבחינת איכות המתקנים והאביזרים, מבחינת איכות המדריכים, העזרה והשירות הקשוב ומבחינת העיצוב המהפנט, כאילו לקוח מאירופה הקרה. אייסקייט הוקם על מנת להגשים חלום ולהעניק הנאה אמיתית עבור, מגוון חובבי קרח מושבעים, במרכז.

החלקה על קרח

החלקה על הקרח ידוע כספורט אתגרי ואומנותי בכל העולם, עם מגוון עצום של ספורטאים וספורטאיות, אשר ידועים בכישרונם בכול העולם. האולימפיאדה ידועה במגוון התחרויות הכוללת תחרות החלקה אתגרית ולצידה התחרות הידועה ביותר בתחום משפחת החלקת הקרח, הלו היא תחרות החלקה על הקרח, האומנותית. ההחלקה על הקרח האומנותית, נחשבת בין ההחלקות המסורתיות והמהפנטות ביותר בתחום ההחלקה. ההחלקה האומנותית, מהווה בעצם ריקוד על משטח הקרח. הריקוד נעשה לרוב בזוגות ומהווה, מראה מלא בקסם ואטרקציה לעיניי הצופה. מתחם האייסקייט, מהווה את המתקן הראשון להחלקה על הקרח בתל אביב והוא כולל, מתחם מושקע שעשוי כולו מקרח אמיתי, המשתרע על שטח של חמש מאות מטרים מרובעים. המתקן נבנה על מנת לספק את הצורך הקיים, אצל מגוון חובבי החלקה על הקרח, למתקן החלקה אמיתי ואיכותי במרכז, אשר לא היה קיים עד עתה. במתקן הושקעו כספים רבים על מנת לספק למחליקים את הציוד הכי טוב ואיכותי, להחלקה על הקרח בטוחה. במהלך ההחלקה, ניתן להיעזר במגוון מדריכים מקצועיים שתפקידם לתת למתחילים דגשים ראשונים להחלקה על הקרח ולמתקדמים הצעות לייעול ושיפור טכניקת ההחלקה. סטודנטים ללימודי פסיכולוגיה ואוהבי החלקה על הקרח מנוסים, משתמשים במשטח ההחלקה בתור צורה של אסקפיזם מהחיים האמיתיים, לתוך חלום קסום ולבן, שמעניק להם ליהנות מכמה רגעים של עושר והעצמה עילאית.

יום הולדת על משטח הקרח

האייסקייפ, נבנה על מנת לספק הנאה אמיתית, לכל חובב החלקה על קרח או כזה שרוצה להתנסות במראה המלבב, שנראה על מסך הטלוויזיה. במתחם האייסקייפ ניתן לארוך מגוון אירועים הכוללים ימי הולדת, ימי גיבוש, בני מצווה ואפילו חתונה קטנה. בתיאום מראש ועזרה ממארגני האירועים של המתחם, שילוו אתכם בכול פרט בארגון האירוע המבוקש, כדי לספק לכם את האירוע המיוחד והמרתק ביותר, כזה שירשים את האורחים וינצור בהם זיכרונות נעימים לעד. במהלך האירוע המתקן יהיה לרשותכם הבלעדית, ללא גורמים חיצוניים שיפריעו לכם. במהלך האירוע תקבלו עזרה מצוות המדריכים המקצועי, שיספק לכם הדרכה קצרה והסברים, במהלך ההחלקה, כדי שתוכלו ליהנות מחוויית החלקה על הקרח בצורה מיידית ובטוחה. כל מי שיתאהב וירצה להעמיק את החוויה, יכול ליהנות ממגוון קורסים ושיעורים פרטיים, המבוצעים על ידי מיטב מדריכי הקרח. שיעורים פרטיים, המאפשרים לחובבי קרח אמיתיים, להגשים חלום ולהפוך למקצוענים אמיתיים.ההחלקה על הקרח,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה