יום חמישי, 26 ביולי 2012

אטרקציות לילדים בבנגקוק


 בנגקוק אומנם נחשבת לעיר הכי עמוסה בתאילנד, מלאה בפקקים ולכלוך, אך עדיין ניתן למצוא בה מגוון עצום של אטרקציות המושלמות עבור הילדים.

אתרי תרבות ופארקים חלומיים

בין האטרקציות המומלצות בבנקוק תוכלו למצוא את מתחם ארמון המלך, המתחם פתוח כל יום לביקור בו תוכלו לערוך סיורים ולהתרשם משלל מבנים ייחודים מרשימים הכוללים את הארמון, הגנים האקזוטיים ושלל מקדשים מרהיבים עם פסלי בודהה מזהב. למעשה תוכלו לערוך בבנגקוק ובעצם בכל תאילנד סיור בין שלל מקדשים בודהיסטיים מרהיבים וליהנות מפסלים וציורים מרשימים, שלא נדבר על הארכיטקטורה המרשימה שלהם. במרחק לא רחוק מהעיר תוכלו ליהנות מטיול במגוון פארקים מושלמים, המהווים חלום מתגשם עבור כל ילד או ילדה. פארק עולם הספארי, כולל ספארי ענק וג'ונגלים עם מבחר חיות משוחררות אותן ניתן להאכיל. בפארק תוכלו להצטלם עם חיות אקזוטיות כמו פילים או נמרים וליהנות ממופעי חיות משעשעים. להשלמת חווית הטיול אתם חייבים לבקר בפארק החלומות, הכולל בתוכו אין סוף מתקני שעשועים ואטרקציות כיפיות, כאשר האטרקציה המרכזית היא גלישה על משטחי שלג עצומים. אם אתם לא עורכים טיול מאורגן חשוב שתערכו מחקר מקיף על מגוון האטרקציות בעיר, בדיוק כמו שאתם עושים לפני קניית מכונת כביסה או הרשמה ללימודי פסיכומטרי, על מנת לא לבזבז את הזמן שלכם וכמובן את הכסף שלכם, במיוחד כאשר אתם יוצאים לטיול עם הילדים.

שווקים ומרכזי קניות

במהלך הסיור בבנקוק, אסור לכם לפספס את מרכזי הקניות העצומים הכוללים קניון ענק רק לגדג'טים, קניון המיועד רק למוצרים של נשים, קניון המיועד רק למותגים וקניון MBK, המפורסם הכולל בתוכו אין ספור מוצרים במחירים זולים וחנויות בגדים שבהם ניתן לתפור לכם ג'ינסים בהזמנה מראש. בקומה האחרונה של הMBK, תוכלו ליהנות מקולנוע ענק ומרהיב שישנה לכם את חווית הצפייה לנצח . בנוסף לכך כדאי שתיהנו מקניות בשלל שווקים צבעוניים, כשהמרשים ביניהם נמצא ברובע הסיני העצום. רובע המשתרע לאורך שכונה שלמה כשכל רחוב מוכר מוצר מסוים. כדאי לכם להיות בבנגקוק ביום שבת או ראשון, בהם פועל שוק סוף השבוע. שוק סוף השבוע, הוא אחד מהשווקים הכי ענקיים בבנקוק. כל הסוחרים מגיעים אליו מכל רחבי תאילנד, על מנת למכור את מרכולתם. תוכלו למצוא בשוק כמעט כל מוצר במחירים מצחיקים, כמובן שהכלל הכי חשוב בתאילנד שתלמדו אותו כמעט מכל תייר, הוא כלל המיקוח. תתמקחו על הכול בתאילנד, ואל תתביישו להוריד את המחיר בעשרות עד מאות אחוזים, בגלל שלרוב התאילנדים מקפיצים בכוונה את המחיר. אם אתם מעוניינים לקנות משהו מסוים שנחשב יחסית ליקר, כדאי לכם לעשות סקר שוק. תחשבו שאתם עומדים להירשם לקורס הנהלת חשבונות או לרכוש דירה, במקרים האלה אתם בדרך כלל מנסים למצוא את המוצר הכי זול ומשתלם, זה בעצם סקר שוק וכך אתם צריכים לעשות גם כשאתם מעוניינים לקנות שעון בתאילנד במיוחד אם אתם לא רוצים לקנות אחד מזויף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה