יום חמישי, 26 ביולי 2012

טיולים מאורגנים לצעירים


מידי שנה יוצאים מאות טיולים מאורגנים לחוץ לארץ, עם מגוון צעירים מכל המינים והסוגים, הגיל הממוצע לטיול צעירים הוא מגיל בני מצווה. קיימות מגוון חברות טיולים, שמציאות טיולים מאורגנים לצעירים, בכול מקום בארץ או בעולם. יתרון בטיול מאורגן, שהצעירים לא צריכים לדאוג לכלום, חוץ מהתשלום. חברת הנסיעות מארגנת הכול, את הטיסות, מקומות הלינה, האוכל, האטרקציות, הנסיעות ואת לוח הזמנים. מה שנשאר לצעירים לבחור זה את אופי הטיול וחאן הם רוצים לטוס.

צעירים אוהבים לטייל

טיולים מאורגנים לצעירים, נחשבים לטיולים מאוד פופולאריים, עם השנים הם השתכללו ופיתחו את אופי הטיולים למגוון תתי קטגוריות שמהווים את מכלול הצעירים. טיולים מאורגנים של בני מצווה, מדובר בדרך כלל בטיולים לכבוד הפיכת הילדים לבוגרים, לרוב הם נוסעים עם הורה מלווה, אבל אין שום בעיה, שיסעו לבדם עם קבוצת נוער בגילם בטיול מאורגן. טיול מאורגן לפני הצבא, בני הנוער סיימו את התיכון והם עומדים להתגייס, קבוצה של חברים מצטרפת לטיול מאורגן לקראת גיוס, שיהווה חגיגת פרידה מהחופש ומהתיכון, לרוב הטיולים הללו נמשכים בין שבוע לשבועיים. אחד הטיולים הכי משמעותיים בחיים שלנו, טיול שמעצב אותנו וגורם לנו להבין מה אנחנו רוצים לעשות עם החיים שלנו והקריירה, הלו הוא הטיול אחרי הצבא. בדרך כלל מדובר במטיילים עצמאיים, אך קיימות מגוון אופציות לטיולים מאורגנים עם החברים, שחוגגים את השחרור שלהם מהצבא. לרוב הטיולים נמשכים תקופה ארוכה, הצעירים בדרך כלל טסים לטיולים ארוכים שעורכים בין חודש לשנה. טיולים מאורגנים לסטודנטים, אלו טיולים שנעשים בזמן הלימודים, לרוב הם קצרים נמשכים בין שבוע לשבועיים. הטיולים נעשים בדרך כלל בזמן חופשות הסמסטר, כדי לנקות את הראש אחרי במבחנים.   קיימים מגוון טיולים מאורגנים, המותאמים במיוחד לאופי הצעירים, טיולים המשלבים בתוכם הרבה אטרקציות, אדרנלין ועקשן עם מסלולי טיול בנופים עוצרי נשימה.

טיול לנפש צעירה

הטיולים מותאמים לקהל הצעיר ונחשבים לטיולים בעלי אופי תוסס מלא באקשן ואדרנלין. לא כולם מסתפקים באדרנלין אותו יקבלו במהלך אימון במכון כושר חיפה, ויצטרכו לאתגר את עצמם במגוון טיולים. הטיולים בדרך כלל מלאים באטרקציות, שכוללות פארקי שעשועים כמו דיסני לנד או דיסני וורלד, המתאימים בדרך כלל לטיולי בני מצווה. הטיול לקראת הגיוס, כולל בדרך כלל טיסה לעיירת נופש בסגנון הכול כלול. בה הצעירים נהנים מקייטרינג חלבי בארוחת הבוקר, מגוון פעילויות ספורטיביות ימיות בחופי המלון ובעיקר בילוי במסיבות ושיזוף בבריכה. הטיול לאחר הגיוס כולל אטרקציות של ספורט אתגרי כולל בדרך כלל טיולי טרקים במקומות נידחים בעולם, עם נופים בתולים שאנחנו לא נתקלים בהם ביומיום, המקומות הפופולאריים לטרקים הם באסיה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אמריקה, לרוב הם נעשים לאחר הצבא. במהלך הטיול לאחר הצבא הצעירים משלבים צניחה,  בנגי, שייט קיאקים בנהרות מסוכנים ועוד מגוון אטרקציות מלאות אדרנלין בטבע הפראי. טיולי הסטודנטים, נחשבים לטיולים תרבותיים יותר, בדרך כלל מדובר בטיסות לאירופה, להתרשם מהארכיטקטורה והמוזיאונים המפורסמים, אבל בעיקר להכיר את התרבות המקומית וליהנות מהבילויים והמסיבות של תושבי המקום. טיולים מאורגנים של צעירים, בדרך כלל מוגדרים עד גיל שלושים. הטיולים לא יקירם מידי, משום שלרוב איכות מקום הלינה פחות חשוב לצעירים, הם בדרך כלל ילונו באכסניה ולא במלון בוטיק שנחשב הרבה פעמים ליקר יותר, בגלל העיצוב המיוחד שלו והשירות האישי. הצעירים מעדיפים ליהנות מחיי הלילה והאטרקציות, הם לא ישקיעו הרבה כסף על מסעדות יקרות, קניות ולינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה