יום שני, 9 במרץ 2015

המדריך לטיול חסכוני בחו"ל

טיול לחו"ל – לרוקן ארנקים

כולנו אוהבים לטייל בחו"ל. לא מדובר רק בלראות עולם, נופים ייחודיים או בחקר תרבויות אחרות – מדובר פשוט בשבירת השגרה השוחקת שלנו. אנחנו עובדים קשה, מיום ליום, מחודש לחודש ומשנה לשנה, כדי לאפשר לעצמנו או לילדים שלנו חיים נוחים יותר בעתיד – ורק לעתים נדירות אנחנו משקיעים בהווה. השקעה שכזו בהווה תהיה בדרך כלל בטיול ליעד מומלץ בחו"ל. ומה הבעיה? שמדובר, לרוב, בהוצאה יקרה מאוד. בין אם מדובר בעלויות טיסה, מלון, נסיעות או אוכל, ובמיוחד שמדובר בטיול עם המשפחה והילדים – היעדים הפופולאריים בחו"ל הם יקרים למדי, דווקא בשל הפופולאריות הרבה לה הם זוכים. כך נוצר, לפעמים, מצב אבסורדי – שבו אנחנו חוסכים כסף מטיול לטיול. אבל אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהמצב לא חייב להיות כזה.

לא חייבים לשבור חסכונות

מגיע לכם חו"ל גם בלי שכל קופות החזיר יישברו ובלי שתצטרכו לקחת הלוואה כדי לממן את הטיול שאתם רוצים. ותתפלאו – אנחנו לא מדברים על טיול שבו תחיו מספה לספה אצל אנשים אקראיים שתפגשו ברחוב, אלא בטיול מושקע ואמתי, ביעד פופולארי ורצוי – שבו ניתן לחסוך בעלויות. איך עושים את זה? לפני כל דבר אחר, מתכננים היטב. לתכנן טיול בחו"ל זו אומנות. איך משלבים בין אטרקציות למבוגרים ואטרקציות לילדים? איך בוחרים מלון? איך מוצאים טיסה בעלות סבירה? על כל השאלות האלה ניתן לענות בתכנון קפדני מספיק ובחיפוש מקיף ברשת. לאלה מכם שלא מצטיינים בתכנונים וחיפושים מסוג זה, ניתן לפנות למומחים בנושא שיתכננו עבורכם את הטיול, יצמצמו את עלויותיו משמעותית וידאגו שכל בני המשפחה ייהנו. נתנו לכם, בכל מקרה, כמה טיפים.

לחסוך בעלות הנסיעה

אין איך להפוך את זה – הטיסה עצמה מהווה חלק משמעותי מתקציב הטיול שלנו. טיסה היא עסק יקר, בוודאי כשאנחנו מדברים על טיול משפחתי. עם זאת, אסור להתייאש וחייבים להיות קפדניים במיוחד בנושא זה – חיפוש מקיף מספיק ברשת ואצל סוכני הנסיעות ימצא לכם בסוף טיסה זולה, שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. אל תפחדו מקונקשנים ומחברות תעופה זרות – אלה יתנו לכם לעתים קרובות את תוואי הטיסה הזול ביותר. דרך נוספת לחסוך כסף משמעותי בטיול היא בהשכרת רכב. משפחה שמטיילת כולה על בסיס מערכת התחבורה הציבורית בחו"ל יכולה להוציא על זה כסף רב יותר מהוצאות השכרת הרכב והדלק, שלא נדבר על כל הנוגע לנוחות. בכל הנוגע להשכרת רכב בחו"ל, מומלץ דווקא לפנות לסוכנויות השכרה בארץ – שיתנו לכם על פי רוב את העסקה הטובה ביותר עם הסניפים הבין-לאומיים שלהם.

לחסוך בעלות הטיול


ולא רק בנסיעות אפשר לחסוך, אפשר גם במלון ובטיול עצמו. גם כאן – הסוד טמון פשוט בחיפוש קפדני ודקדקני. צאו מנקודת הנחה שבטיול בחו"ל נוסעים עבור היעד, ולא עבור המלון – ותחפשו מלון נחמד שיתאים לצרכיכם (גם מבחינת ארוחת בוקר אם הדבר נחוץ), שלא יהיה מלון פאר ושתקבלו בו את העסקה הטובה ביותר עבורכם. בכל הנוגע לרכישת כרטיסי כניסה לאטרקציות ודברים דומים – מומלץ בחום לבדוק האם רכישה מוקדמת באינטרנט תחסוך לכם עלויות. רמז: כמעט תמיד התשובה היא כן. ומכאן הכל חוזר לתכנון – דעו מה אתם עושים בכל יום, הזמינו כרטיסים, בצעו סקר שוק, ותצליחו לבנות חופשה משפחתית שלא תשבור את חשבון הבנק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה