יום שבת, 28 במרץ 2015

לקראת האביב חופשה במלדיב(ים)

לקראת האביב אנשים אוהבים להתחדש ולצאת לחופשה מהנה של חג הפסח במדינות שונות בחו"ל. במאמר זה נפרט בהרחבה אודות חופשה במלדיביים והדברים החשובים אותם יש להכין מראש.

האיים המלדיביים- כרטיס ביקור

האיים המלדיביים הם החלום של רבים. חשוב לדעת שמדובר על מדינת איים מוסלמית ולמרות כל זאת לישראל ולאיים המלדיביים יחסים טובים עם ישראל וישראלים יכולים לנפוש באיים אלו (אלא אם נאמר אחרת באתר של משרד החוץ. תמיד יש להתעדכן). משנת 2009 קיימים יחסים דיפלומטיים בין המלדיביים לישראל ויש אפשרות לטוס אל ירדן ומירדן לסרי לנקה ובכניסה לשדה התעופה לקבל אשרת כניסה למלדיביים. האיים המלדיביים הם איים מסוג מיוחד והמבנה שלהם מורכב משונית אלמוגים שמקיפה לגונה. האיים ממוקמים באוקיינוס ההודי. המלדיביים נחלקים לשבעה מחוזות וכל מחוז מחולק לאטולים. הם ממוקמים ביבשת אסיה, מספר הנפשות באיים קטן מ- 400 אלף והמטבע המקומי הוא רופיה מלדיבית.

חופשה במלדיביים- מדוע לשם?

יש המון יעדים בארץ, מלונות בתל אביב , יעדים ברחבי העולם, אז למה להתחיל ולטוס בצורה עקלקלה מירדן לסרי לנקה ומשם להתחיל ולהגיע לאיים? כי מדובר על אחד מהמקומות היפים ביותר בעולם. מדובר על אחד המקומות הטרופיים והאקזוטיים ביותר. המיקום של האיים הוא מערבית לסרי לנקה. יש כ- 1200 איים, הלגונות מרהיבות, המים בצבע טורקיז, הדגה מגוונת, הסביבה הטבעית נראית כאילו היא נלקחה מחלום. אנשים רבים נוסעים על המלדיביים למטרת גלישת גלים וסוגים שונים של ספורט ימי. יש אפשרות להגיע אל המלדיביים דרך ירדן או דרך הודו והטיסה אורכת כ-12 שעות משום כל הטיסות. חשוב לזכור שעם קניית הכרטיסים למלדיביים והזמנת בית המלון חשוב מאוד לזכור את המשפט שסוכני הביטוח אומרים ללקוחותיהם "ביטוח חו"ל לנסיעה בראש שקט". אתם נוסעים למדינה זרה באמצעות מספר חברות תעופה וקרוב לוודאי שתיהנו שם מספורט ימי ועוד. בכדי להבטיח שתוכלו ליהנות מכל רגע בחופשה חשוב מאוד לזכור לרכוש ביטוח חו"ל. כי אין תחליף בכל הקשור אל נסיעה בראש שקט.

בחופש אין מקום לדאגות

אחת המטרות של נסיעה לחופשה בארץ או במקום בו אתם בוחרים לחו"ל היא נסיעה שמטרתה חופשה בראש שקט, חופשה נטולת דאגות. ביטוח למלדיביים הוא ביטוח נסיעות לחו"ל שיבטיח לכם שאין לכם מה לדאוג. חברת הביטוח עומדת מאחוריכם ואם תזדקקו לטיפול רפואי באותה מדינה או אי בהם אתם נמצאים תקבלו את הטיפול הטוב ביותר. טרם רכישת הביטוח תמיד יש לוודא שחברת הביטוח/סוכנות הביטוח אליה אתם פונים אכן מכסה את כל הקשור אל הכיסויים הבריאותיים השונים במדינה או באי אליו אתם נוסעים, מה כולל הכיסוי ומהן הכוכביות הקטנות אותן יש לדעת.


לסיכום, אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם חופשה מהנה, האיים המלדיביים הם היעד האידיאלי וביטוח לחו"ל הוא ביטוח החובה בשבילכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה