יום שלישי, 31 במרץ 2015

הקיץ מתקרב - איך תמצאו זוגיות כבר בקיץ הקרוב?

השמש כבר מופיעה בשמיים הישראליים במרבית ימות השבוע, ואתם יודעים שהמשמעות של כך היא אחת: ממש בקרוב, תחל תקופת הקיץ. אלא שאתם מרגישים שעבורכם התמונה רחוקה מלהיות מושלמת, ולו מכיוון שהייתם שמחים להימצא, בשלב הזה או בעתיד הקרוב, בזוגיות. החדשות הטובות הן שחודשי הקיץ נחשבים לאידיאליים ליצירת קשרים רומנטיים, או אפילו פיתוח זוגיות של ממש. איך בדיוק עושים את זה? 

יציאה לחופשה


חופשה, מעבר להנאה המובטחת בה, כוללת בתוכה פוטנציאל ממשי למציאת בן זוג. לא קשה להבין מדוע: מעבר לאווירה הרומנטית המאפיינת חלק משמעותי מאתרי החופשה או הנופש (חשבו, למשל, על חופי ים שלווים), תחושת החופש וההשתחררות מדאגות היום יום יכולה לסייע למה שחשוב לא פחות – מציאת בן זוג.

כאשר נוסעים לחופשה עם קבוצת של חברים, סביר שיהיו אינטרקציות רבות עם גברים או נשים שעשויים בהחלט להיות בן הזוג הבא שלכם. כמובן שניתן גם לפנות מראש למסגרות המיועדות למטרה זאת, דוגמת נופש ייעודי או טיול לרווקים. 

חוגים


מסגרת נוספת בה ניתן בהחלט למצוא זוגיות היא החוגים למיניהם. בין אם המדובר הוא על חוג גלישה, חוג טניס, חוג צילום, חוג אומנות או כל חוג אחר, סביר מאד להניח שאלה הלוקחים בו חלק יהיו משני המינים, כמו גם בני גילאים שונים. הקרבה המתפתחת בין חברי החוג והעבודה המשותפת שלהם עשויה להצביע על "ניצוצות", שבכוחם להפוך גם לקשר רומנטי. 

חדר כושר


בחודשי הקיץ, חדרי ומכוני הכושר בישראל מלאים במתאמנים. אבל האם יכול להתפתח באימון בסיסי קשר רומנטי? התשובה לכך היא חיובית בהחלט. איך שלא מסתכלים על זה, אימון בחדר כושר הוא פעולה עמוסה בהורמונים ובאדרנלין – ולא רק עקב העובדה שבמרבית חדרי הכושר מתאמנים בחורים לצד בחורות, כאשר לרוב האינטרקציה ביניהם הדוקה. תחושת הפתיחות המאפיינת את המקומות האלה יכולה בהחלט לסייע ליציאת קשר ראשוני עם בן או בת זוג פוטנציאליים, ומכאן השמיים הם הגבול.

גם כאשר מבצעים כושר באופן עצמאי – למשל, הליכה או ריצה – ניתן להיתקל באדם שעושה את אותה פעולה בדיוק. שיחה קצרה עשויה להפוך אותו לא רק לשותף לפעילות הספורטיבית, אלא גם לשותף לחיים. 

תמיד אפשר לקבל ייעוץ


ניסיתם את כל המסגרות האלה? מעוניינים לרדת לשורש הבעיה שמפריעה לכם? יועץ זוגי הוא איש המקצוע שיכול בהחלט להיכנס לתמונה. היועץ יאפשר לכם לספר על כל מה שמפריע לכם במציאות זוגיות, בין אם במודע ובין אם לא, וכן יציע כלים מעשיים להתמודדות עם הבעיה. הייעוץ יכול בהחלט לכלול בתוכו גם היבטים מעשיים, דוגמת סימולציות שונות בהן לוקח האדם חלק.

כל הכתוב מעלה מאפשר להגיע למסקנה חד משמעית: ייתכן מאד כי הקיץ הקרוב יהיה התקופה בה תוכלו לסמן "וי" על זוגיות חדשה. אז נכון שאתם כבר לא יכולים לחכות שהוא יתחיל?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה