יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

המלצות לחופשה עם ילדים

חופשה עם ילדים מתוכננת באופן שונה מחופשה ללא ילדים. באם אתם עתידים לצאת אל החופשה השנתית שלכם עם ילדיכם, עליכם להיערך בהתאם. בכדי שהחופשה תהיה מושלמת ורגועה, עליכם לאפשר לילדיכם להיות בתעסוקה מלאה, אחרת הם יתחילו עם השיעמום וההצקות שיכולות לחרב את החופשה שלכם. אין זה משנה בני כמה ילדיכם, בעידן הנוכחי אתם יכולים לשלב בחופשה, פעילויות רבות ומגוונות המתאימות לכל המשפחה ובכל גיל. מאמר זה יסרוק בפניכם את הפעילויות אותן אתם יכולים לבצע במהלך החופשה המשפחתית המערבת גם את ילדיכם בטווחי הגילים השונים.

לאן נוסעים?

ההחלטה באשר למקום החופשה, תלויה בכם ובפעילות אותה אתם רוצים לבצע עם ילדיכם. כך או אחרת, בכל אזור בארץ קיימות אטרקציות לילדים רבות, כך שבחירת האזור לא צריכה להתבצע בהתאם לאטרקציות אלא להיפך, בחרו את מקום החופשה ובהתאם חפשו את האטרקציה המתאימה לכם.
·         חיות – אם העדפה שלכם היא להכיר לילדיכם את מגוון החיות, אתם בהחלט יכולים לחפש גן חיות באזור בו אתם מבלים. קחו בחשבון שבערים רבות ברחבי מדינת ישראל קיימים גני חיות המאכלסים חיות מגוונות. בחלק מהסיור תגיעו עם רכבכם ובחלק אחר בהליכה רגלית. גן החיות נחשב כאטרקציה מהנה ומפרה לכל המבקרים בו ללא קשר לגיל.
·         קולנוע – צפייה בסרטים בהחלט יכולה להילקח בחשבון במהלך החופשה. אתם יכולים לבחור בסרט המוקרן במהלך היום, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות. על פי רוב יהיה זה בית קולנוע הממוקם באחד הקניונים באזור חופשתכם, כך שאתם יכולים לשלב עם הסרט בילוי בקניון הכולל ארוחת צהריים או ערב בהתאם לשעת הצפייה בסרט ולהעדפות האישיות שלכם ושל ילדכם.
·         מים – פארק מים הוא אופציה רלוונטית לחופשה אותה אתם מארגנים במיוחד אם היא במהלך חודשי הקיץ. ביום אחד מהחופשה תוכלו לקחת את ילדיכם לפארק המקורב לאזור בו אתם מטיילים. במהלך השהות בפארק, תוכלו ליהנות עם ילדיכם במתקנים השונים, לחוות איתם זמן איכות או לחילופין להמתין להם על המדשאה שיחזרו עם חוויות אותן הם צברו במגלשות.
·         קחו בחשבון כי בכל אזור אליו אתם נוסעים, מפעילה העירייה פעילויות על בסיס קבוע ועל כן כדאי לבדוק עוד לפני שאתם ממהרים לשלוף את הארנק מהכיס, אילו אטרקציות מאורגנות בחינם על ידי העירייה באזור בו אתם נופשים. הפעילויות יכולות להיות מגוונות ולהתקיים על ידי מפעילים מנוסים ומיומנים.
·         הופעות והצגות – אם בחרתם לבלות עם ילדיכם במישור התרבותי, אתם יכולים להגיע איתם אל הצגות או הופעות המתקיימות באזור.

חפשו הנחות


קחו בחשבון כי ישנן אטרקציות רבות ומגוונות, עליהן אתם יכולים לקבל הנחות משמעותית בפלטפורמות מגוונות או לחילופין כלקוחות נאמנים של חברות ובתי עסקים ברחבי המדינה. עוד לפני שאתם מתכננים חופשה עם ילדים, בדקו את האופציות הקיימות בהנחות המוענקות לכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה