יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

החופשה המושלמת לתאילנד

האפשרות הרבות, השפע ומגוון האטרקציות בתאילנד לתיירים בני כל הגילאים הופכת אותה למקום הנכון לחופשה המושלמת. לא משנה אם מגיעים לשם לתקופה קצרה או לשהות ארוכה יותר, לטיול שלאחר צבא שנעשה ברגל ועם תרמיל על הגב או שמא מדובר על טיול למשפחה – אין ספק שמדובר על חוויה לחיים.

כל תקציב, לכל אחד

כדאי לדעת שהשהות במקום ויצירת חוויה מושלמת יכולים להגיע בצורות שונות ובתקציבים שונים. למרות שרבים מעריכים את השהות כזולה, אפשר בהחלט לבחור גם באופציות יקרות לאניני טעם, אך גם הן, בעלות נמוכה יחסית.
חובבי השיט, למשל, יוכלו לבחור בין שיט באוניית פאר לבין שיט בקייאק או ביאכטה באזור האיים. בתחום הבידור ניתן לבחור בין מתחמים פשוטים של בידור עממי לבין הופעות קאברטים ומופעי בובות מרהיבים יותר – חוויות בטעמים שונים, לכל צורה קסם משלה.
גם התחום הקולינארי כמובן וגם אפשרויות הלינה כוללים שפע כמעט לא יאומן. לצד מתמחי אוכל ושווקים עממיים, בתי הארחה פשוטים ומלונות בדרגות ביניים ניתן למצוא גם מתמחי אוכל יוקרתיים, מרכזי קניות למי שהפרוטה מצויה בכיסו ועוד.
חשוב לזכור ישנם מקומות שכדאי להגיע אליהם בכל גיל כגון שמורות הטבע המרהיבות, על עדרי הפילים וחיות הטרף ושפע הציפורים וכמובן המקדשים בעלי האווירה שאין שניה לה. גם ביקור בחופי הזהב הוא מחויב המציאות וכמובן ביקור בבנגקוק על שפע האפשרויות שמציעה העיר יוצאת הדופן.
אלמנט חווייתי נוסף שאין לוותר עליו הוא כמובן העיסוי התאלינדי. בתאילנד מדובר על אומנות של ממש, על מקצוע מכובד שלומדים אותו בצורה רצינית. מדובר על חוויה משחררת, שונה מאוד מכל סוג אחר של עיסוי. הטכניקה מצריכה מיומנות וכוח גופי רב. למרות זאת, מרבית העוסקים במלאכה הן נשים עדינות למראה, קטנות קומה אך בעלות מיומנות וכוח פיזי מפתיע.
לסיום, נספר שלאורך כל השנה ניתן למצוא, כמעט תמיד, פסטיבל מיוחד שראוי לבקר ושהופך את החופשה לחוויה מיוחדת ואף חד פעמית. בין הפסטיבלים השונים ניתן להזכיר את פסטיבל הפרחים בצאנג מאי, ראש השנה שנחגג בצורה מיוחדת, פסטיבלי מוזיקה, חג המים ועד שפע של חגים, חגיגות ואירועים וטקסים על רקע דתי או חקלאי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה