יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

חופשה נעימה בצפון- מידע שימושי

יש לנו ארץ קטנה, אך מטריפה ויש המון בה, מכל וכל. במיוחד כעת, בתקופת החגים בה אנחנו נהנים מחופשה עם הילדים ומזג האוויר כבר מתחיל להיות מאד נח- זה בדיוק הזמן המושלם לצאת ולתור את הארץ.
הצפון שלנו פורח כל הזמן, ומהווה יעד מושלם לחופשה רומנטית או משפחתית, אז הם פניכם מועדים צפונה, תנו לנו לתת לכם כמה טיפים קטנים שיהפכו את החופשה לנעימה ומהנה יותר.

הדברים החשובים

·         ניידות- הדרך הקלה והנוחה ביותר להגיע לצפון היא כמובן עם הרכב. ההמלצה היא לשכור רכב ולהימנע משימוש ברכב הפרטי בכדי לחסוך את השחיקה. הצפון מלא במדרונות תלולים והכבישים מאלצים את הרכב לעמוד בלא מעט מאמץ. שימוש ברכב מושכר יאפשר לכם להנות מרכב שלא תצטרכו לחשוש משחיקתו, בעלות נמוכה במיוחד. השכרת רכב בארץ אפשר לעשות מכל סניף, מתוך סניפיהם הרבים של חברת ההשכרה, אלה פזורים אגב בכל חלקי הארץ, כך שתוכלו לאסוף ולמסור את הרכב כמעט בכל נקודה שתחשקו בה.
·         כשזה מגיע לסוף השבוע, הלינה במקומות האירוח השונים נעשית על בסיס שני לילות בדרך כלל. קחו זאת בחשבון לפני שאתם מזמינים מקום, ואם אתם רוצים לעשות חופשה קצרה בת לילה אחד בלבד, יהיה צורך בחיפוש קצת יותר מעמיק.
·         מבחינת מקומות אירוח אפשר למצוא שפע מהם פזורים על פני הצפון כולו. צימרים יש בשפע, לצידם אפשר למצוא בתי מלון בדירוגים שונים, מלונות בוטיק, מלונות ספא וגם חדרי אירוח בקיבוצים השונים. בסיכומו של דבר תוכלו למצוא מבחר עשיר ביותר של פתרונות לינה בכל רמות הדירוג, בכל המחירים.
·         תכנון נכון יאפשר לכם להנות מחופשה מפנקת בעלויות נמוכות במיוחד. הדרך היעילה ביותר למקסם עלויות היא באמצעות בדיקה והשוואה של מחירים. כך למשל, תוכלו למצוא לא מעט מסעדות שמספקות ארוחות עסקיות גם בסוף השבוע, אם תגיעו אליהן תוכלו להנות מארוחת מלכים במחיר מוזל מהמחיר הרגיל. זה נכון גם לגבי הלינה וגם לגבי האטרקציות השונות. יש לא מעט מקומות שבהם הכניסה לילדים תהיה חינמית לגמרי, כך גם יש לא מעט מקומות שיספקו לכם פתרונות הפעלה ואטרקציות לילדים במחירים נמוכים ולעיתים אף ללא עלות בכלל, שימו לב רק אם יש צורך בהרשמה מוקדמת לצורך שמירת מקומות.
·         תשמרו על עצמכם מפני השמש. זה נכון שמזג האוויר הופך להיות נוח, אבל זה לא אומר שהשמש כבר לא מסוכנת. אל תתנו לטמפרטורות הנוחות להטעות אתכם. הצטיידו במקדם הגנה, כובע והמנעו מהשמש בשעות השיא.
·         צאו למסלולים רגליים, זה יאפשר להכיר את הארץ קצת יותר טוב, זאת פעילות נהדרת לילדים וגם לילדים גדולים וזו דרך נהדרת להוריד את הקלוריות של הארוחות המפנקות של החופשה שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה