יום שבת, 25 באוקטובר 2014

הרצליה - עיר הנופס והבילואים 2015

הרבה השתנה בעיר הרצליה מאז הקמתה בשנת 1924 כמושבה קטנה, ועד ימינו אנו. מרכזי התרבות והבילוי, הגידול באוכלוסייה, הפיתוח של חופי הים, וההתפתחות העסקית הענפה הובילה את העיר למקומות מרגשים, וכיום היא נחשבת לעיר מבוקשת במיוחד, עם צמיחה מתמדת בביקוש.
מי שמרכז חייו מתנהל בהרצליה כבר מזמן לא צריך לנסוע לתל אביב בשביל לבלות, ויותר מכך, תל אביבים רבים מצפינים לעיר השכנה בשביל ליהנות מחיי הלילה והבילויים הרבים שהעיר מציעה במספר מוקדי בילוי מובחרים, ואטרקציות בילוי ייחודיות.
העיר שוקקת החיים מהווה מרכז עסקי-כלכלי במשך היום, ומופת של חיי לילה ערים, ובכך עונה על הצרכים של כל התושבים, ומושכת בליינים מכל הארץ. לא רק מקום לפתוח בו עסק או משרד, להקים בו בית, לבלות בו בים או להירשם בו לחדר כושר, הרצליה היא מוקד עליה לרגל לבליינים שנהנים מההתפתחות הערה של חיי הלילה בעיר.

לבלות עד הסוף, ואז עוד

יום בילויים בהרצליה מתחיל בישיבה על הדק של אחד מבתי הקפה במרינה, בהתענגות על נוף הים והאופק האינסופי, תוך לגימת קפה איכותי וארוחת בוקר מפנקת במיוחד, מהסוג שקשה לעמוד בפניו. על בטן מלאה מזון מזין ולב מלא שמחה והשראה, עושים טיול קצר לאורך החוף, ונהנים מהרוח הקלילה.
בילוי במרכז הקניות הוא בחירה אידיאלית לצהריים המוקדמות, וחובבי הקולנוע יוכלו לתפוס הצגה מוקדמת בבית הקולנוע המקומי המציג את מיטב הסרטים, עם מבחר גבוה במיוחד. לאחר שיטוט, קניות והשראה הגיע הזמן למנת אנרגיה עם מיץ טבעי באחד מבתי הקפה או הדוכנים המציעים מנות בריאות ברחבי העיר.
מלאים באנרגיה מחודשת, אפשר לבחור ממגוון אירועי כושר או בילוי בחדר כושר בהרצליה, כי יום בילויים אופטימאלי כולל את הגוף ואת הנפש גם יחד. חדרי הכושר עם אופניים חשמליים, המפנקים והמובילים של העיר מציעים לכם גם ספא מפנק, ליהנות אחרי האימון המרענן, ולקבל עיסוי או לחדש את המערכות עם הסאונה והג'קוזי. אחרי האימון אין כמו ארוחה טובה שנותנת לגוף את החומרים החיוניים לבנייה והתאוששות. הרצליה ידועה במגוון המסעדות הרחב שלה, והקושי העיקרי הוא בבחירת המסעדה שתתאים לכם, שכן המגוון הרחב עלול לבלבל.

הערב יורד על הרצליה

חיי הלילה של הרצליה מושכים אנשים מכל הארץ, וגם בלייני תל אביב זורמים בערב ליהנות מהאוויר של הים והאווירה של העיר. במרינה ובאזור התעשייה תמצאו ברים רבים ומועדונים שונים או מלונות בתל אביב המציעים לקהל הרחב ליהנות ממוסיקה מכל ז'אנר, לשתות, לרקוד, ליהנות ולהכיר.
המגוון מאפשר מענה לכל קבוצת גיל ועניין, וברחבי העיר תמצאו מועדונים לצעירים בכל גיל, כמו גם לקהל הבוגר יותר, המחפש בילויים מסוגים שונים. הדבר נכון גם למגוון המסעדות לארוחת הערב, הכוללות גם מסעדות יוקרה ברמה בינלאומית וגם מזנונים לממכר מזון מהיר.
לסיכום, הרצלייה של 2015 היא עיר בילויים מיוחדת, מגנט לאוהבי החיים הטובים, ומרחב המחזיק בתוכו את כל קשת הפינוקים המזמינים לבילוי יום ולילה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה