יום שבת, 2 באוגוסט 2014

לאן ניסע השנה?

אופציות הנופש השונות בישראל זמינות כל השנה אולם יש להן מעמד מיוחד בתקופת הקיץ. מיד אחרי שמסתיימות הקייטנות ורגע לפני שמתחילים הלימודים, משפחות מכל רחבי הארץ בוחרות לצאת לנופש יחד עם הילדים.
נופש מן הסוג הזה מבטיח זמן איכות נדיר והוא טומן בחובו זכרונות, הרפתקאות וחוויות לכל החיים. אף על פי כן, הורים נדרשים להפעיל מערכת שיקולים מורכבת ולבחור היטב את היעד. הנה כמה אפשרויות שיכולות לעזור.
איזור הצפון: מגלים מחדש את הכנרת
יש אתרים בישראל אליהם מגיעים תיירים מכל רחבי העולם, למרות שרובנו שוכחים לעיתים קרובות מקיומם. דוגמא מצוינת לאתר כזה הוא אגם הכנרת. גם אם מתעלמים מהמשמעות הדתית של הכנרת עבור הנוצרים, מדובר על אטרקציה אידיאלית לכל המשפחה.
לאורך הכנרת עשרות חופים המציעים תנאים אופטימאליים להורים וילדים. בשנים האחרונות משקיעה עיריית טבריה והגורמים המוניציפאליים האחרים בכנרת משאבים רבים בניקוי, היגיינה ושמירה על החופים. התוצאה ראויה להערכה והקיץ הקרוב הוא הזדמנות מצוינת לגלות מחדש את הכנרת.
איזור המרכז: נכנסים אל תוך המוזיאון
אופציות נופש לא חייבות להיות בנאליות, מלונות בתל אביב יעשו את העבודה. מוזיאונים באיזור המרכז ובעיקר בירושלים ובתל אביב פותחים את שעריהם עבור משפחות עם ילדים בתקופת החופש הגדול, מציעים עשרות מסלולי בילוי ומציגים מופעים מיוחדים. מוזיאון מקנה לילדים וגם להורים תחושה מיוחדת התורמת לשבירת השגרה. בתוך מוזיאון ילדים מרגישים בוגרים ונחשפים אל אתגרים חדשים. מוזיאון ארץ ישראל, מוזיאון תל אביב והמוזיאון האולימפי הם רק חלק מהאטרקציות.
כדאי לנסוע לאיזור המרכז ולמצוא שילוב בין מופעי תרבות, מסעדות וחופי ים. מי שלא רוצה להסתפק במוזיאון יכול לרכוש כרטיסים להופעות או להצגות ילדים. נופש באיזור המרכז מומלץ לכל הגילאים והוא זול יותר מכפי שנהוג לחשוב. למעשה, משתלם יותר להישאר בארץ ולנפוש בצפון, במרכז או בדרום מאשר לבזבז זמן וכסף על טיסה לחו"ל.
איזור הדרום: אף חופשה לא שלמה בלי ביקור באילת
אי אפשר לדבר על חופשה שנתית מבלי להזכיר את עיר השמש הנצחית אילת. מגוון בתי מלון, אטרקציות לילדים, חופי ים מפנקים ומרכזי קניות ללא מע"מ מחכים לכם באילת. העיר ערוכה היטב לקבלת תיירים לכל אורך השנה ובתקופת הקיץ הביקוש בה גבוה מהרגיל. היתרון של ביקור באילת בא לידי ביטוי בבתי המלון, המציעים מנוחה מוחלטת מתלאות היום יום. תשמחו לדעת שכמעט בכל חדר של בית מלון באילת יש שידורי לווין וטלוייזיה עם עשרות ערוצים. לא משנה באיזה סגנון אתם מעדיפים את החופשה השנתית או כיצד תרצו לבלות את המנוחה מהשמש, אילת היא ללא ספק יעד מומלץ.

לסיכום, אופציות הנופש לקיץ הקרוב מפוזרות בכל רחבי הארץ, החל מהצפון ועד הדרום. משפחות יכולות לבחור את האופציה המתאימה להן ולצאת עם הילדים לחופשה בלתי נשכחת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה