יום שבת, 2 באוגוסט 2014

חופשה בטוחה עם כל המשפחה

יציאה לחופשה עם כל המשפחה היא חוויה בלתי נשכחת. אך על מנת שהחופשה אכן תהפוך לחוויה יש לתכנן אותה מראש. מאמר זה יספק לכם את כל הנתונים להם תזדקקו בעת תכנון חופשה משפחתית.

הילדים יצאו לחופש הגדול..
יציאת הילדים לחופש הגדול יכולה להסתכם כחוויה נהדרת או כתקופה בה הילדים לא ידעו מה לעשות עם עצמם. פעמים רבות נוצר מצב בו ההורים בעבודה ואינם יודעים מה הילדים עושים כל היום. לכן, חשוב מאוד לתכנן בצורה מדויקת את החופש הגדול, תוך שההורים בודקים את הקייטנה המתאימה ביותר לילדים, פעילות הפנאי בשעות אחר הצהרים, אפשרות של חוברות לימוד לחופש הגדול בו ההורים ישבו עם הילדים וילמדו אותם ויש גם אפשרות של שילוב זמן איכות עם כל המשפחה באמצעות חופשה בחו"ל, השכרת רכב שלמה סיקסט , בתי מלון המותאמים למשפחות וביקור באתרים ואטרקציות רבות. כל אלו יובילו לכך שהילדים יזכרו את חופשת הקיץ כחוויה בלתי נשכחת ואילו אתם תזכרו את החופשה שנים ארוכות לאחר מכן כזיכרון נעים.

חופשה משפחתית בטוחה- מה זה אומר?
חופשה עם הילדים חייבת להיות בטיחותית. ההורים חייבים לדעת בכל שלב של הטיול או הנופש היכן הילדים שלהם ולוודא שכל מקום אליו הם לוקחים את הילדים הוא מקום בטיחותי להם. בנוסף, כל אחד מאיתנו מודע לעובדה שילדים אוהבים לרוץ, להסתובב, מתפעלים מדבר כלשהו, רצים אליו ויכולים להיעלם בקלות בהמון ומקרים רבים נוספים בהם נגרם מצב שבמקום ליהנות מהחופשה אתם מטפלים בילד שנפל משום שהמיטה בבית מלון גבוהה מדי, ילד שאבד ברחוב משום שלא שמרתם עליו וילד שרץ בין התחבורה הציבורית ומקיץ לכם את הלב. הפתרון לכל אלו הוא להכין רשימה מפורטת של כללי בטיחות וצעדים להבטחת בטיחותם של כל בני המשפחה:
  • בית מלון – מותאם למשפחות. כאן חשוב לוודא שיש מיטה שמתאימה לתינוק ומיטות שאינן גבוהות מדי לילדים הקטנים וזאת על מנת שהם לא יפלו מהמיטה בלילה.
  • השכרת רכב – יש חברות השכרת רכב, כמו למשל שלמה סיקסט, שמאפשרות ביצוע הזמנת השכרה של הרכב מהארץ וקבלת הרכב בשדה התעופה של המדינה בה נמצאים. חשוב לקחת בחשבון שרכב יאפשר לכל המשפחה לטייל יחדיו בחלקים שונים של המדינה תוך כדי הידיעה שניתן לחזור לבית המלון בכל שלב נתון בגלל שאחד הילדים לא מרגיש טוב או כל סיבה אחרת.
  • ביטוחים – לאחר שביצעתם השכרת רכב שלמה סיקסט חשוב מאוד לוודא שהרכב כולל את כל הביטוחים החשובים. בנוסף, תמיד יש לרכוש ביטוח נסיעות שמותאם להרכב המשפחתי שלכם ומעניק את כל הכיסויים הרפואיים הדרושים לילדים ולמבוגרים.
  • מקומות ומתקנים בטיחותיים- יש להיכנס לאתרים ואטרקציות שונות שמתאימות לגיל הילדים.
  • עזרה ראשונה – תמיד לשים במזוודה ערכת עזרה ראשונה ולאחר מכן למקם אותה באופן קבוע ברכב השכור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה