יום רביעי, 25 ביוני 2014

חופשה מיוחדת בירושלים, לכל המשפחה

ירושלים, בירת ישראל, היא מוקד עליה לרגל לכל העולם. אנשים בארץ ומחוצה לה מוצאים אותה קסומה, מלאת עוצמה ויפה באופן מיוחד, והיא אכן כזו- עיר קסומה במיוחד. בין הרובעים והעתיקות תוכלו למצוא פינות חמד רוויות סיפורים היסטוריים שיעשירו את כל בני המשפחה, מהקטנים לגדולים ולהנות מזמן טהור ומזוקק של חוויה מיוחדת במינה.
אירועים בירושלים, מה העיר מציעה?
·         טיולים מאורגנים בכותל ובחומות
·         סיורים קולינריים בטעם אחר
·         אירועי תרבות, סיורים במוזיאונים ומרכזי תרבות
·         שוק מחנה יהודה הססגוני והייחודי לעיר
·         ביקור מודרך בעיר העתיקה
·         הופעות מיוחדות
·         ביקור לכל המשפחה בגן החיות התנ"כי
·         טיול אתגרי המשלב טרקטורונים או כלי רכב תוך עירוניים
מחפשים אירועים בירושלים?
תוכלו להתעדכן מעת לעת בנוגע לכל אותם אירועים בירושלים וההיצע שהעיר מספקת מבחינת פעילויות והפעלות בכל ימות השנה. ירושלים נמצאת בצמיחה כל הזמן, הן תרבותית והן היסטורית, היא צוברת סיפורים מדקה לדקה.
היום, יותר מתמיד, אטרקציות ואירועים בירושלים זה עניין נגיש. בין אם תחליטו לסייר בעיר דוד או במעלית הזמן, בעיר הקרח או באחד מהמוזיאונים בעיר, מובטח לכם טיול נהדר ומפרה לכל המשפחה, מלמד ומהנה.
דמיינו לעצמכם את נוף העיר הקסומה, אוויר הרים צלול כיין ואתכם, יחד עם בני המשפחה היקרים לכם מכל, מטיילים מתקופה לתקופה, כשאתם חולפים על פני האזורים בעיר, מאפשרים לעצמכם שיעור היסטוריה מרתק, דרך כל החושים שלכם. כפות הרגליים, חוש הריח והטעם והמישוש, כשידכם תיגע באבנים העתיקות האלה, המכילות בתוכן סיפורים על גבי סיפורים, על גיבורים ומלחמות, שבנו את עם ישראל למה שהוא היום.
כשאתם מטיילים בירושלים, אתם יכולים לבחור את סדר של אירועים בירושלים אותם תרצו לפקוד באופן מוקפד, או ספונטני. אתם יכולים להחליט שאתם בונים לעצמכם מסלול מסודר ובו אתרי יעד שאליהם אתם רוצים להגיע, או לגלות את העיר על פי תחושות הבטן (רק חשוב לשמור על הבטיחות) וחוש הסקרנות.
בין אם אתם מהסוג שאוהב הפתעות, או טיפוסים מסודרים, אירועים בירושלים הם תמיד חד פעמיים, חווייתיים ויוצאי דופן.
אז למה אתם מחכים? קחו את המשפחה, נעלי ספורט נוחות, מצב רוח נפלא, מזג אוויר טוב וסעו לחפש אירועים בירושלים, אתרים, אטרקציות וחוויות נפלאות.
טיפים
·         כדאי לספוג את האירועים בירושלים בתקופת החגים. בחגי תשרי, במיוחד, העיר לובשת חג.
·         התחיל לרדת שלג? זה הזמן לעלות לירושלים!
·         חישבו מחוץ לקופסא, סיורים עצמאיים יכולים להיות מהנים ומאתגרים לכל בני המשפחה. למשל – אחד הילדים מנווט בעוד השני מתכנן את המסלול, תוך פיקוח ובקרה של ההורים.
·         בטיולים קולינריים, מומלץ לעשות ארוחת טעימות, כדי לספוג כמה שיותר ממסעדות העיר.
·         זכרו להיות חכמים בשמש

·         הכי חשוב – להנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה