יום ראשון, 8 ביוני 2014

המלצות לחופשה באירופה

ישראלים אוהבים לטייל בחו"ל וטוב שכך, היום הרבה יותר מאי פעם חו"ל גם נגישה לנו באופן מיוחד.
המיקום הגיאוגרפי שלנו מאפשר לנו להגיע די במהרה כמעט לכל היבשות בעולם, ואירופה שהיא הקרובה אלינו ביותר בהחלט מהווה ריכוז מרשים למדי של אתרים אטרקטיביים במיוחד לחופשות.
אחד הדברים שהופכים את אירופה לאטרקטיבית במיוחד אלה הן טיסות ה LOW COST שהפכו את ההגעה לאירופה לעניין שעלותו זניחה יחסית. רישות כל אירופה במערכת רכבות יעילה הופכת את ההתניידות בין מדינותיה ובתוך המדינות השונות לפשוטה, נוחה ונגישה ולמי שרוצה להנות מנוחות רבה עוד יותר יוכל להנות משירותי השכרת רכב במחירים נוחים במיוחד.
למה לא לתפוס כמה ציפורים במכה?
מרבית המדינות באירופה הן די גדולות ואתם אתם מגיעים לתקופה בת כמה ימים בלבד, אז בהחלט אין מה לצאת ממדינת היעד ומוטב להנות משירותי השכרת רכב שיאפשרו לכם להקיף כמה שיותר במקום שהגעתם אליו.
יחד עם זאת, אם יש לכם תקופה של שבוע לפחות ובא לכם לטעום ולגוון כמה שיותר יש כמה מקומות אסטרטגיים שתוכלו להגיע אליהם ומהם לעוד מקומות רבים נוספים באירופה. למעשה, ישנם יעדים רבים כאלה. בריסל היא אחד מהם.
בריסל היא את הערים היפות של אירופה, למרות גודלה הקטן יש לה המון מה להציע ובנוסף לכל זה היא במרחק נסיעה ממדינות רבות נוספות. כמוה גם אמסטרדם.
הזמנת חופשה לאירופה
כמובן שהדרך הקלאסית של הזמנת חבילת נופש היא אפשרות שבהחלט פתוחה, אך אם אתם רוצים להנות משירותי השכרת רכב וגם לצאת מגבולות מדינת היעד שלכם בנוחות ומבלי שזה יעלה יותר מדי אפשר גם להזמין כל שירות בנפרד.
ישנן חברות רבות שמעניקות כרטיסי טיסה מוזלים, כך שתוכלו למצוא מחירי רצפה. לצד כרטיס הטיסה תוכלו להזמין שירותי השכרת רכב עוד מהארץ, גם כאן תוכלו להנות ממחירים נגישים במיוחד.
הזמנת המלון ניתן לעשות מהארץ מבלי להתחייב לכמות מוגבלת של לילות כפי שיקרה במסגרת חבילת נופש, כך שתוכלו לנוע ממלון למלון בלי שום בעיה וללא עלויות נוספות.
טיפים לפני שיוצאים לחופש באירופה
רגע לפני שיוצאים לחופשה באירופה או בכל יעד אחר בחו"ל, לצד בדיקה של הדרכון יש עוד כמה דברים שחשוב לבדקו.
ראשית, הקפידו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, עוד לפני שאתם יוצאים מהארץ. זה הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות למען עצמכם.
שירותי השכרת רכב אינם כוללים ביטוח, זיכרו זאת והקפידו לרכוש פוליסה מתאימה. ניתן לעשות זאת עוד בארץ ובכך לחסוך זמן במקום.

הקפידו לרכוש חבילת שיחות לחו"ל עוד לפני שאתם עולים למטוס. גם השעות הבודדות במהלך קונקשיין או בעת ההגעה אל היעד עלולות לעלות לכם כמה מאות של שקלים בגין השימוש בטלפון הסלולארי, בהעדר חבילה שנרכשה מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה