יום שלישי, 4 בפברואר 2014

טיפים לשמירה על חיי הסוללה באייפון בזמן טיול

המכשיר הסלולארי שלנו כבר מזמן הפך להיות לחלק בלתי נפרד מאיתנו במשך כל שעות היום. מילא כשהיה עוד רק טלפון, אבל היום כשהוא ממלא כל כך הרבה פונקציות חיוניות בחיים שלנו הוא מתפקד ממש כמו איבר נוסף ואנחנו פשוט לא יכולים לחיות בלעדיו. אנחנו מחוברים אליו בכל עת ובכל מקום שאנחנו נמצאים בו, ואם חלילה הטלפון הולך לאיבוד, או אפילו נגמרת לו הסוללה אנחנו מרגישים כאילו נתקו לנו את צינור האוויר לנשימה.

למכשיר הסלולר אמנם יש סוללה שמספיקה לו לזמן רב, אבל בגלל השימוש הרב שאנחנו עושים בו הסוללה מתאמצת ונגמרת די מהר. לאורח זמן הסוללה נשחקת וזמן הפעילות שלה הולך ומתקצר.

אין ספק שהתרחיש שבו נגמרת לנו הסוללה ואין לידינו מטען זמין הוא תרחיש אימה של ממש. כבר שכחנו איך להסתדר בלי טלפון וכל הפונקציות שאותן הוא ממלא בחיינו. התרחיש היותר חמור הוא למצוא את עצמינו בלי סוללה, בלי מטען ובלי אפשרות להשיג מטען, או נקודת חשמל.

אביזרים משלימים לאייפון

תארו לעצמכם את התרחיש הבא. אתם נמצאים בטיול, באמצע המדבר. אתם עושים חיים, החברים שלכם נמצאים איתכם והכל, אבל ממש הכל בסדר חוץ מזה שעוד כמה שניות הטלפון יכבה כי נגמרה לו הסוללה. זוהי קיצה של האידיליה.

על מנת להמנע מתרחישים שכאלה חשוב להצטייד באביזרים משלימים שיסיעו לכם לשמור על הסוללה גם כשאתם נמצאים בטיול ובמיוחד במקרים שבהם אין חשמל זמין להטענת הטלפון. מטען נייד לאייפון הוא אחד הפתרונות האולטימטיביים להתמודדות עם התרוקנות הסוללה. מטען נייד לאייפון יעניק לכם את האפשרות להטעין את המכשיר בכל מקום ובכל זמן גם אם אין שום תשתית לכך.

אפשרות נוספת לשמור על חיי הסוללה היא בהצטיידות בסלולה נוספת. כיום ניתן למצוא גם מגיני אייפון שיש בתוכם מקום לסוללה נוספת, כך שהיא תהיה מאוחסנת בצמוד לאייפון ולא תצטרכו לדאוג לה. ברגע שהסוללה של המכשיר מתרוקנת, המכשיר עובר להתקיים מהסוללה הנוספת ואתם זוכים לשעות רבות של חסד בכל הנוגע למכשיר האייפון שלכם.

מוצרים נוספים לתנאי שטח

בנוסף לסוללה רזרבית כמו גם מטען נייד לאייפון יש עוד כמה אביזרים שחשוב שתצטיידו בהם עת שאתם יוצאים לטיול, על אחת כמה וכמה אם מדובר על טיול שטח. בכדי לשמור על המכשיר שלכם מפני חבלות הצטיידו בכיסוי לאייפון, בעדיפות לכיסוי איכותי שיהיה חסין מפני חבלות קשות ואטום למים עד כמה שניתן. בשטח התנאים מסוכנים הרבה יותר לכם וגם למכשיר. כל נפילה ולו הקטנה ביותר יכולה לבשר על מותו של המכשיר. בכדי להמנע מאי נעימות שכזו הקפידו שאתם מעניקים לו את מלא הבטיחות. לצד הכיסוי לאייפון הקפידו שיהיה לכם גם מגן מסך שישמור עליו מפני שריטות וריסוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה