יום רביעי, 6 בפברואר 2013

חבילות נופש - כל מה שצריך לדעת

כאשר מדברים על מכלול הדברים שעושים טוב לבריאות האדם. מדברים על אורח חיים שמשלב בתוכו מספר אלמנטים. ניהול תזונה נכונה, חיים ספורטיביים, צורת חיים שתמנע ככל האפשר מתחים ולחצים ביומיום. לחצים בעבודה ובבית.עיסוק בתחביבים מהנים, וכמובן יציאה לבילויים ולחופשות. במסגרת החופשות צריך לקחת לפחות פעם בשנה חופשה שמשלבת בתוכה חבילות נופש. חופשה יכולה להיות טיול לביקור בארץ מסוימת או חבל בארץ כזו. טיול מאומץ של נסיעה רצופה וביקור באתרים שונים. אבל תמיד כדאי לשמור בטיול זמן לנופש. מספר ימים להתרגעות באיזה כפר נופש או מלון מפנק וכדומה. לעיתים כדאי סתם לצאת למספר ימים במסגרת חבילות נופש שמאורגנת על ידי סוכן נסיעות מתאים. כך או כך יש סוגים של חבילות נופש שמתאימות לאנשים שונים לזוגות למשפחות ועוד.

חופשות מאורגנות


ארגונים רבים וחברות רבות מכירים בצורך של עובדיהם ליציאה לנופש. היציאה המשותפת מביאה לגיבוש של העובדים ומשפחותיהם. מחזקת את הזיקה של העובד לארגון, ותורמת לתפוקה שלו. היא גם גורמת לו להירגע מהעומס של העבודה ומביאה אותו לכדי "מילוי מצברים". מחלקת הרווחה של הארגון תדאג בשיתוף עם החברה שמפיקה את הנופש, ועם בית המלון המארח, לאירוח פעיל. באירוח ישולבו שלל תכנים כמו, טיולים ,פעילויות למבוגרים ולילדים. משחקים, הופעות, הרצאות ועוד. בתי מלון רבים ערוכים לקליטת תיירים שבאים למטרות נופש. ביניהם תיירים שומרי שבת. במקרים אלו ייערכו פעילויות רבות לפני כניסת שבת. בתקופת הקיץ יכין בית המלון צוותי בידור רבים. שיבצעו הפעלות לילדים בבריכה ,במשחקיות, ועוד. חלק מבתי המלון יערוך ימי טיול באזור המלון בליווי מדריכים מטעמו. הטיולים יכולים להיות רגליים או במכוניות. טיולים במכוניות יעשו לפני כניסת שבת .המטיילים יוכלו לראות מקומות מעניינים האזור בו נמצא המלון.

חבילות נופש לחו"ל


יש סוכני נסיעות שמארגנים חבילות נופש לחו"ל. החבילות מאורגנות הרבה פעמים במסגרת טיולי משפחות. טיולים לאירועי בר מצווה או בת מצווה ואחרים. טיולים וחבילות נופש כאלו יכולים לכלול ביקור בכפרי נופש,שמשולבים בהם כניסות וביקורים לאתרי שעשועים שונים. פארקי מים או פארקי אטרקציות. לעיתים הנופש יהיה בהפלגה בספינת נוסעים גדולה שמשייטת בין נמלים שונים. שיט התענוגות הזה כולל. אירוח כיד המלך. אוכל ושתייה חופשי, באונייה יש את כל מיני מתקני הנופש שיכולים לעלות על הדעת, כולל מתקני ספורט בריכות, בערבים יש מופעי בידור. השיט נערך בלילה וביום יורדים לביקורים באתרים שונים במסלול הספינה.המחירים בסוג כזה שלנופש נוחים מאוד ומתאימים לכל כיס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה