יום חמישי, 21 בפברואר 2013

חבילות נופש לחופשה בארץ


כל אחד רוצה מד פעם לארוז תיק ולקחת את כל המשפחה לנופש שיתן לו להתנתק מכל המטלות והריצות של חיי היום יום. ניתן להעביר את החופשה המתוכננת באופנים שונים, הכל תלוי מה ברצונכם לחוות במהלכה. אם אתם מעדיפים חופשה שעיקרה הוא פעילות מחוץ למלון או לצימר הכוללות טיולים, בילוי בחוף הים ועוד פעילויות אחרות, פחות קריטי לכם הוא מקום הלינה. ניתן להסתפק גם במלון פשוט יחסית או צימר נחמד. אם אתם מעוניינים לא לעשות שום דבר ופשוט לתת לעצמכם מנוחה, חבילות נופש במלונות בהן הכל כלול הם ממש בשבילכם.

חופשת הכל כלול

חבילות נופש של הכל כלול מכסות אתכם ממש מכל הכיוונים. מדובר במלונות שיש בהם את השילוב הנפלא עבור משפחות בעיקר של הרבה אוכל, בכל זמן ובכל מקום יחד עם הפעלות לילדים מסביב לשעון. מלונות כאלה יש בהם צוותי בידור שמפעילים את הילדים ויש בהם לרוב גם משחקיות עם מתנפחים ועם משחקי פלייסטיישן לגדולים יותר. חופשות כאלה מאפשרות לכם להעביר את כל הזמן התוך גבולות המלון מבלי להרגיש צורך בכלל לצאת. בריכה, מכון כושר, טיפולי ספא יחד עם אוכל, שתיה ונשנושים בכל מקום יעבירו לכם את החופשה בעצלתיים, אבל אין ספק שזה כיף, בייחוד למי שבחיי היום יום נמצא בתנועה מתמדת ורץ ממקום אחד לאחר.

חופשה באילת

באילת תוכלו למצוא חבילות נופש מכל הסוגים. אילת היא מהמקומות היותר פופולרים להעביר בהם חופשה. מזג האוויר הנוח גם בחורף, יחד עם שפע גדול של בתי מלון והמיקום המרוחק שלה הופכים אותה אתר עליה לרגל לכל הנופשים. לפעמים חבילות נופש לאילת משלבות טיסה יחד עם כמה לילות בבית מלון ואז היא יכולה להיות משתלמת במיוחד. היתרון של חופשה באילת הוא שבאילת כיף להיות גם, ואולי במיוחד בחורף. כל חובבי מזג האויר שאינו סגרירי או גשום ימצאו באילת את מבוקשם (בדרך כלל הדבר נכון. לעיתים גם אילת יכולה להפתיע כמו שקרה בחורף האחרון כששדה התעופה נסגר...) מזג האויר שהוא מדברי ויבש יתן לכל אלה שרק חולמים כל השנה על שמש וחופים בדיוק את מה שהם מחפשים. זו גם עונה דלילה באנשים ואין עומס גדול כמו בקיץ.

חופשה באמצע השבוע או בסוף השבוע?

תוכלו להגיע לחופשה של סוף שבוע או לחופשה של אמצע השבוע. בדקו מה הבדלי המחירים ביניהן.האם אתם נוסעים לחופשה בסוף השבוע, כדאי להתמקם במלון לפני כניסת השבת. אם זו חופשה של אמצע השבוע שמסתיימת בשישי, יש לעזוב את המלון לפני כניסת השבת. עשו את השיקול שלכם. חופשה באמצע השבוע יכולה להיות רגועה יותר, שתהיו בבריכת המלון כשאתם כמעט לבד. איזה סוג חופשה שתבחרו, בין אם רגוע או רווי פעילויות, בצימר או במלון- העיקר שתהנו.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה