יום רביעי, 6 בפברואר 2013

היכן נוכל למצוא חבילות נופש זולות בארץ?

הרבה בתי מלון נשארים ללא תיירים כשהעונה לא בשיאה והם נאלצים לשלם לצוות וזו בדיוק העונה והזמן להציע מבצעים של חבילות נופש במחירים אטרקטיביים ביותר. יש למשל מלונות באילת המציעים חבילות נופש הכוללות גם טיסה, יש בתי מלון בערים השונות בארץ כמו ירושלים וחיפה שמציעים לילה שלישי חינם באמצע השבוע, או הנחות משמעותיות לילדים. מזג האוויר דווקא בעיר הקיט אילת הופך להיות הרבה יותר נעים ופחות מחניק בעונה אחרת חוץ מהקיץ, כך שהשהות באילת באמצעות חבילות נופש יכולה להיות הרבה יותר נעימה מאשר בתקופת הקיץ גם העיר היא הרבה פחות צפופה וניתן להרגיש את החופש במיטבו כשהכול לא צפוף כל כך.

חבילות נופש באמצעות וועדי עובדים


הרבה וועדי עובדים מציעים חבילות נופש אטרקטיביות, היעדים האלה של וועדי עובדים הם החביבים ביותר בקרב סוכני הנסיעות, חברות האשראי אף הן מציעות חבילות נופש במחירים טובים ושווים לכל כיס, ממש כמו ההטבות שהם עושים ברשתות השיווק כמו ניו פארם מבצעים ועוד. לסיכום יש הרבה דרכים למצוא את חבילות הנופש המתאימות לכם. יש הרבה קהל יעד המתאים לחבילות נופש, כמו למשל המגזר הדתי, הרבה סוכני נסיעות ובתי מלון פונים אל המגזר החרדי במבצעים כמו ביקור ביעדים קדושים בארץ ובעולם.

חבילות נופש בחו"ל


יוון היא אתר תיירותי ויש הרבה מבצעים וחבילות נופש בתקופת האביב בה המחירים אינם כה גבוהים ועונת התיירות עדיין לא החלה, המבצעים כוללים טיסות, שהות בבתי מלון וסיורים מודרכים, גם טיולים מארגנים יוצאים במבצעים כאלה שהם מושכים הרבה נופשים. יש הרבה חבילות נופש למגוון יעדים בעולם כולל את אסיה, טיולים לסין, תאילנד ועוד. מי שאוהב לטיל במוזיאונים שונים בעולם יוכל ליהנות גם מטיול בתקופת החורף, אנשים האוהבים היסטוריה וארכיאולוגיה לא משנה להם לגבי העונה, והם אפילו נהנים מהנחה משמעותית שרק מטיבה אתם.

הישראלים אוהבים לנפוש ברחבי העולם


לכן, אם הם מעוניינים לטוס אל יעדים רחוקים כמו למשל דרום אמריקה או הודו במיוחד הצעירים, הם יחפשו חבילות נופש זולות במיוחד כך שיוכלו לחסוך, גם באמצעות שייט , תוכלו למצוא הרבה קרוזים של חבילות נופש זולות, חבילות אלה משתלמות כי באנייה הכול כלול כולל מזון ושתייה כשחברה מסוימת של ספנות יוצאת במבצעים נהדרים. גם חברות התעופה השונות יוצאות במבצעים ומציעות חבילות נופש למגוון יעדים בעולם, מי שמעוניין בחבילת נופש יוכל להשוות מחירים באמצעות האינטרנט ולבחור לעצמו את היעד הרצוי והמשתלם לו גם מבחינת מזג האוויר באותה עונה. בדרך כלל מקומות אקזוטיים ורחוקים כמו אפריקה, הפיליפינים או סרילנקה יהיו מוקד משיכה לתיירים הישראלים המחפשים חבילות נופש זולות ומשתלמות שיתאימו לבודדים או למשפחות בעונות השונות חוץ מעונת הקיץ כמובן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה