יום רביעי, 27 במאי 2015

פעם ראשונה עם הילדים בחו"ל – עשה ואל תעשה

לטוס עם הילדים זה לא תמיד עסק פשוט

הגיע הזמן לחופשה שלכם בחו"ל. אתם עובדים יום יום במשך הרבה מאוד זמן, חוסכים מספיק כסף ורוצים לאפשר לעצמכם את מה שמגיע לכם כל כך – חופשה נעימה ומפנקת ביעד תיירותי יפה ומעניין, שתאפשר לכם להתפרק מלחצי היום יום ולהתנתק מעומסי העבודה והשגרה, ואתם רוצים להתחיל לתכנן את החופשה הזו בצורה הטובה ביותר. עם זאת, כשאנחנו מוסיפים ילדים למשוואה הסיפור הזה נהיה מסובך הרבה יותר למי שלא מנוסה בכך. בין אם מדובר בתינוקות שנולדו לא מזמן ובין אם מדובר בילדים מעט מבוגרים יותר שעד כה לא טסתם איתם לחו"ל, אתם צריכים לשנות את הרגלי החופשה שלכם ולתכנן את החופשה שלכם בחו"ל איתם בצורה הטובה ביותר. אנחנו כאן כדי לעזור.

איזה סוג של חופשות בחו"ל מתאימות לילדים?

בתור התחלה, חשוב להסביר שמרבית יעדי החופשה בחו"ל יכולים להתאים לחופשה עם ילדים אם מתכננים אותה כראוי. עם זאת, ברור שיעדים אקזוטיים פחות ומערביים יותר יהיו יותר קלים לעיכול (במלוא מובן המילה) למרבית הילדים. הדגש השני, לאחר בחירת היעד בהתאם לילדים שלכם ובמחשבה עליהם, הוא לתכנן את הטיול היטב. חלק מההנאה בטיול בחו"ל היא לעתים קרובות גם להיות ספונטניים, אבל עם ילדים אנחנו צריכים לתכנן עוגנים מרכזיים ומוקדי הנאה בולטים שיתאימו להנאה שלהם בנוסף לחוויה התיירותית שלנו. אסור לנו לקבל כמובן מאליו את הנאת הילדים שלנו מעצם השהייה בחו"ל – בדקו מבעוד מועד לגבי מלונות בתל אביב, מסעדות מתאימות לילדים שלכם, לונה פארקים, מוזיאונים מתאימים לילדים וכדומה. יעד כמו פריז, שכולל את כל האפשרויות הללו, הוא מן הסתם יעד יותר ידידותי לילדים מתאילנד, לדוגמה.

ממה כדאי להימנע כשאנחנו טסים לחו"ל עם הילדים?

הדברים מהם צריך להימנע בטיסה עם הילדים לחו"ל קשורים בעיקר להתנהלות שלנו מולם ולחוסר תכנון. כשאנחנו מתכננים את הטיול בצורה קפדנית, ומשתפים אותם בתהליך, אנחנו יכולים גם להציג בפניהם בשעת הטיול עצמו את הבחירות שנעשו ביחד כהחלטה סופית ובלתי ניתנת לערעור, שגם הם היו שותפים לה, וכך נקבל לרוב תגובה ידידותית גם מילד במצב רוח פחות טוב. דגש חשוב הוא לא לשנות את התוכניות שלנו, ולהיות קשובים לילד מצד אחד והחלטיים מצד שני. הטיול בחו"ל הוא השקעה לא קטנה, ואסור לנו ליצור כעסים ומתחים משפחתיים בו.

במקרים רבים המפתח בחופשה מוצלחת עם הילדים הוא בבחירת חבילה מתאימה


בסופו של דבר, לא כל אחד מאתנו יכול לתכנן חופשה מושלמת עם הילדים שלו לבד. במקרים רבים בחירה של חבילות המתאימות למשפחה עם ילדים היא המפתח לחופשה מוצלחת. חבילות שכאלה יכולות לכלול טיסות בשעות נוחות, מלונות מתאימים לילדים, כניסה לאטרקציות מתאימות לילדים ואפשרויות רבות אחרות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור במה שמתאים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה