יום רביעי, 27 במאי 2015

טיול מחוף אל חוף בארה"ב

רק במדינה גדולה ומגוונת כמו ארצות הברית אפשר לעלות על רכב ולעבור בין עשרות איזורים שונים מבחינה תרבותית, חברתית, גיאוגרפית ודמוגרפית. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מוכיחה את העוצמה שלה גם בהיבט התיירותי, בעיקר עבור מי שרוצה ליהנות מטיול עצמאי ברכב שכור.
כל אחד יכול למצוא בטיול מחוף לחוף בארצות הברית את האטרקציות המתאימות לו. זהו טיול המתאים לתרמילאים צעירים, חיילים משוחררים אחרי צבא, בני זוג בירח דבש, משפחות עם ילדים וכמובן מבוגרים ובני גיל הזהב. השאלה היחידה היא מהו מסלול הטיול המומלץ ועל אילו אטרקציות אסור לוותר.

איזה מסלול מתאים לצרכים שלכם?

המסלול האידיאלי עבור תיירים המגיעים לארצות הברית מישראל מאפשר טיול מניו יורק במזרח ועד לוס אנג'לס במערב. זהו מסלול מומלץ בגלל ריבוי הטיסות לניו יורק, האפשרות לספוג את האווירה האמריקאית במלוא תפארתה מיד עם הנחיתה בתפוח הגדול וגם הנוחות של השכרת רכב. בניגוד למה שנהוג לחשוב, השכרת רכב בארה"ב היא לא משימה קשה. אפשר לבצע כל התיאומים מהארץ ולהשתמש במידע המופיע באתרי האינטרנט על מנת לחסוך בהוצאות.
אחרי הנחיתה בניו יורק וסיור של כמה ימים במנהטן כדאי לקחת את הרכב השכור ולצאת לדרך. במסלול האורבני הדגש הוא על ניו יורק, שיקגו ולוס אנג'לס. בחלק הראשון של הדרך נוסעים מניו יורק לשיקגו דרך מפלי הניאגרה ובחלק השני מגיעים לעיר המלאכים על הנתיב ששימש בעבר את כביש 66. זו לא הדרך הקצרה ביותר משיקגו ללוס אנג'לס, אך היתרון שלה הוא ביקור בעיר באפלו, אפשרויות עצירה בפארקים ירוקים יחד עם הילדים ומאות יקבי יין המפוזרים כנקודות חן לאורך המסלול.

מסלול צפוני לחובבי אתגרים

המסלול הצפוני מיועד למי שרוצה ליהנות מפעילויות עם ילדים, לטפס על מצוקים ולקחת חלק במשימות טיפוס וספורט אתגרי. זה המסלול שעובר ברובו על כביש 2-US והוא מתאפיין בביקור בפארק הלאומי אכדיה במיין, בבירת מדינת וושינגטון סיאטל ובנופים מרהיבים של יערות, חופים, אגמים ופסגות. במסלול הזה יש גם סיכוי טוב לפגוש בעלי חיים נדירים השייכים ליבשת צפון אמריקה.
בנוסף, המסלול כולל חציה של הגבול למינסוטה וביקור בארץ 10,000 האגמים. בדקוטה הצפונית תוכלו לעצור בפארקים ושמורות טבע כדי להצטלם על רקע ההרים, אך בהמשך הדרך תמצאו מעל 300 מייל של שדות חיטה. החלק האתגרי של הטיול מתמקד בפארק הלאומי גליישר שבו טונדרה אלפינית ומפלי מים פעילים וגועשים לכל אורך השנה. גם מפלי קוטני בדרך לאיידהו יכולים לתת מענה על צרכי האקסטרים שלכם.

אין צורך לדאוג לאפשרויות לינה במהלך טיול מחוף לחוף בארצות הברית. בכל מקום בו תרצו לעצור תמצאו מוטלים הוגנים במחיר בסיסי, או לחילופין בתי מלון מפוארים לפינוק אסקלוסיבי וחד פעמי של פעם בחיים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה