יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

מהי החופשה המושלמת שתוכלו למצוא בארץ?

עבור כל אחד ואחת מאתנו, יש דרך שונה לתאר את החופשה המושלמת שהוא יכול לקבל כאן בארץ. אמנם ישראל היא מדינה קטנה, אבל יש בה כל כך הרבה סוגים שונים של מתקני נופש - שבאמת שכל אחד יוכל למצוא את המסגרת המושלמת עבורו. יתרה מכך, בתוך כל מסגרת, כל אחד ירצה פינוקים אחרים. יש למשל, מי שריצה מכונה עם קפסולות קפה בגישה חופשית - מישהו אחר ירצה בריכה פרטית בחופשה שלו, ומישהו נוסף יגיד שמה שהוא מחפש, זה בכלל מועדון ריקודים צמוד למתחם הנופש שלו. אם כן, כל אחד מדמיין את החופשה שלו אחרת, ואנו נסקור כמה מהאפשרויות הקסומות והמיוחדות ביותר שאפשר למצוא היום. 

אז איפה הכי מומלץ לנפוש?

אחת האפשרויות היוקרתיות ביותר לחופשה שלכם, היא לשכור סוויטה באזור המרכז - לרוב ההמלצה היא כמובן שהסוויטה תהיה על חופיו של הים התיכון, בערים כמו תל אביב, הרצליה או נתניה, וכן ערים נוספות שנמצאות על קו החוף. לחופשה כזו יש כמה יתרונות משמעותיים. קודם כל - הגישה למתקני הנופש היא נוחה מאד. שנית - יש גם לא מעט מקומות בילוי שנמצאים במסו למתקני הנופש. הדבר הנוסף שחשוב לזכור הוא שהסוויטות הללו על מישור החוף הן יוקרתיות מאד ומאובזרות בכל מה שאתם צריכים. הן יכולות להתאים לזוגות שמחשפים חופשה רומנטית, לתיירים שונים, למשפחות גדולות, לקבוצת חברים, ועוד.
דרך נוספת לבלות את החופשה שלכם בישראל, היא כמובן בצימר קסום באזור הצפון - בדגש ברור על אזור הגליל והגולן. אזורים אלו שופעים בצימרים מדהימים ביישובים קטנים וקסומים במיוחד. בצימרים הללו תמצאו קודם כל שקט ושלווה, כאיש לא מטריד את מנוחתכם. בקתות הצימרים כוללות את כל הפינוקים המושלמים לחופשה שלכם - בקבוק יין שמחכה רק לכם, אמבטיית ג'קוזי, מכונה עם קפסולות קפה, וכמובן ארוחת בוקר כפרית שמוגשת עד לבקתה שלכם - כשאתם יכולים בינתיים לנוח בבריכת השחייה או בסאונה.
מי שמחפש חופשה בגוון טבעי יותר, אולי יבקש דווקא להדרים - ולהגיע לחניוני הלילה המקסימים שיש בנגב. באזורים אלו יש אפשרות ללינת לילה יוצאת דופן באוהלי ענק שמתאימים למשפחות, או באוהלים קטנים שמתאימים לזוגות. במקומות הללו אתם תמצאו בעיקר שקט, שלווה - ושמיים זרועי כוכבים מעל לראשכם. לרוב בסמוך לחניוני הלינה הללו תוכלו למצוא חוות בודדים שם תוכלו לקנות את התוצרת המקומית - כמו גבינות תוצרת יד, ועוד פינוקים שונים. זוהי חוויה מאד מסעירה, יוצאת דופן, ונותנת הזדמנות להתחבר לאווירה אחרת. 

יש כמובן עוד אפשרויות


חשוב ציין ששלוש ההצעות כאן כשמן כן הן - הצעות בלבד. יש עוד כל כך הרבה מתקני נופש מדהימים שמחכים לכם כאן בישראל. אתם תוכלו למשל לשכור וילה באזור ירושלים, לבחור באכסניות נוער באילת, או בכלל להגיע לבתי מלון בוטיק שנמצאים בכל רחבי הארץ. כל אחד יכול אם כן, למצוא לעצמו את החופשה המושלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה