יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

מהי החופשה המושלמת שתוכלו למצוא בארץ?

עבור כל אחד ואחת מאתנו, יש דרך שונה לתאר את החופשה המושלמת שהוא יכול לקבל כאן בארץ. אמנם ישראל היא מדינה קטנה, אבל יש בה כל כך הרבה סוגים שונים של מתקני נופש - שבאמת שכל אחד יוכל למצוא את המסגרת המושלמת עבורו. יתרה מכך, בתוך כל מסגרת, כל אחד ירצה פינוקים אחרים. יש למשל, מי שריצה מכונה עם קפסולות קפה בגישה חופשית - מישהו אחר ירצה בריכה פרטית בחופשה שלו, ומישהו נוסף יגיד שמה שהוא מחפש, זה בכלל מועדון ריקודים צמוד למתחם הנופש שלו. אם כן, כל אחד מדמיין את החופשה שלו אחרת, ואנו נסקור כמה מהאפשרויות הקסומות והמיוחדות ביותר שאפשר למצוא היום. 

אז איפה הכי מומלץ לנפוש?

אחת האפשרויות היוקרתיות ביותר לחופשה שלכם, היא לשכור סוויטה באזור המרכז - לרוב ההמלצה היא כמובן שהסוויטה תהיה על חופיו של הים התיכון, בערים כמו תל אביב, הרצליה או נתניה, וכן ערים נוספות שנמצאות על קו החוף. לחופשה כזו יש כמה יתרונות משמעותיים. קודם כל - הגישה למתקני הנופש היא נוחה מאד. שנית - יש גם לא מעט מקומות בילוי שנמצאים במסו למתקני הנופש. הדבר הנוסף שחשוב לזכור הוא שהסוויטות הללו על מישור החוף הן יוקרתיות מאד ומאובזרות בכל מה שאתם צריכים. הן יכולות להתאים לזוגות שמחשפים חופשה רומנטית, לתיירים שונים, למשפחות גדולות, לקבוצת חברים, ועוד.
דרך נוספת לבלות את החופשה שלכם בישראל, היא כמובן בצימר קסום באזור הצפון - בדגש ברור על אזור הגליל והגולן. אזורים אלו שופעים בצימרים מדהימים ביישובים קטנים וקסומים במיוחד. בצימרים הללו תמצאו קודם כל שקט ושלווה, כאיש לא מטריד את מנוחתכם. בקתות הצימרים כוללות את כל הפינוקים המושלמים לחופשה שלכם - בקבוק יין שמחכה רק לכם, אמבטיית ג'קוזי, מכונה עם קפסולות קפה, וכמובן ארוחת בוקר כפרית שמוגשת עד לבקתה שלכם - כשאתם יכולים בינתיים לנוח בבריכת השחייה או בסאונה.
מי שמחפש חופשה בגוון טבעי יותר, אולי יבקש דווקא להדרים - ולהגיע לחניוני הלילה המקסימים שיש בנגב. באזורים אלו יש אפשרות ללינת לילה יוצאת דופן באוהלי ענק שמתאימים למשפחות, או באוהלים קטנים שמתאימים לזוגות. במקומות הללו אתם תמצאו בעיקר שקט, שלווה - ושמיים זרועי כוכבים מעל לראשכם. לרוב בסמוך לחניוני הלינה הללו תוכלו למצוא חוות בודדים שם תוכלו לקנות את התוצרת המקומית - כמו גבינות תוצרת יד, ועוד פינוקים שונים. זוהי חוויה מאד מסעירה, יוצאת דופן, ונותנת הזדמנות להתחבר לאווירה אחרת. 

יש כמובן עוד אפשרויות


חשוב ציין ששלוש ההצעות כאן כשמן כן הן - הצעות בלבד. יש עוד כל כך הרבה מתקני נופש מדהימים שמחכים לכם כאן בישראל. אתם תוכלו למשל לשכור וילה באזור ירושלים, לבחור באכסניות נוער באילת, או בכלל להגיע לבתי מלון בוטיק שנמצאים בכל רחבי הארץ. כל אחד יכול אם כן, למצוא לעצמו את החופשה המושלמת.

יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

הכירו את ראשון לציון מחדש!

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, עברה הליכי פיתוח מאסיביים בשנים האחרונות, אשר מיצבו אותה כאחת הערים האטרקטיביות בישראל. מעבר למיקום הנוח, עיר היין מציעה שלל אפשרויות בילוי, פנאי, תרבות וספורט, המתאימים לכל אחד מאיתנו. אז מה ניתן לעשות בראשון לציון?

מקומות בילוי

העובדה הברורה היא שבראשון לציון ניתן למצוא מגוון אינסופי של אתרי בילוי. בשנים האחרונות, נפתחו מתחמי הסינמה סיטי ויס פלאנט, כל אחד מהם מציע עשרות אולמות קולנוע חדישים, בתי קפה, מסעדות, חנויות ועוד. גם קניון הזהב עבר לאחרונה שדרוג משמעותי, עם פתיחתו של האגף המחודש, כך שכיום הוא נחשב לאחד הקניונים המובילים בישראל. הן באזור התעשיה הישן והן באזור התעשיה החדש ניתן למצוא רשימה אינסופית של מסעדות ובתי קפה. מתחמי הקניות הרבים בעיר, דוגמת קניון רוטשילד, מתחם G  או מתחם "חונים קונים", מספקים מענה מלא גם מהבחינה הזו.
חוף הים של ראשון לציון מצריך התייחסות גם כן. זהו חוף שאינו גדול יתר על המידה, אך נחשב למטופח, מציע טיילת נפלאה ומספר מסעדות איכותיות במיוחד. משפחות יכולות לבלות יום שלם גם בפארק השעשועים סופרלנד, הנמצא במערב העיר, כמו גם בגן החיות החי כיף.

תרבות בראשון לציון

מעבר לאתרי הבילוי, ראשון לציון מעניקה מענה מלא לכל המעוניינים לטעום מהתרבות הישראלית. היכל התרבות בעיר נחשב לחדיש ומתקדם, ובו מועלות הצגות מושקעות, מהארץ או מחו''ל, וכן הופעות מוזיקליות. גם במתחמי הקולנוע ניתן להירשם להרצאות, לסדנאות או לקורסים, בנושאים מגוונים: השילוב האפשרי בין סרט איכותי, הרצאה מעשירה וארוחת בוקר הוא אטרקטיבי לכל הדעות.
עיריית ראשון לציון, בהמשך לכך, מקיימת אף היא אירועים שונים לכל אורך השנה. זה מתחיל עם מופעים מוזיקליים של האמנים המובילים בישראל, בעיקר בחודשי הקיץ (חלקם ללא תשלום), נמשך עם פסטיבלים ססגוניים (פסטיבל היין או פסטיבל האביב הבינלאומי) ומסתיים עם ערבים לצעירים: חמישי במדרחוב, לילות אקטיביים, ערבי מתגייסים ועוד.

ואיך אפשר בלי ספורט?

תושבי ראשון לציון, ואלו הן חדשות נפלאות נוספות, יכולים למצוא שלל אפשרויות לעשות ספורט, פעולה מומלצת בכל מקרה ומקרה. בראשון לציון תוכלו למצוא סניפים של רשתות הכושר המובילים בישראל, וחדרי כושר מאובזרים בכל קנה מידה. המחפשים אחר מלונות בתל אביב או חדר כושר בראשון לציון יכולים להגיע לסניף הולמס פלייס, ברחוב רוטשילד, המתפרס על פני 2,400 מ''ר, ובו מסך טלוויזיה לכל מכשיר, סטודיו מאובזר, מיטות שיזוף, סאונה יבשה, סדנאות הרזיה, בר בריאות ומגוון חוגים ושיעורים.
לא מכבר, נפתח במערב ראשון לציון, בסמוך מכללה למנהל, קאנטרי קלאב חדיש ובו בריכות שחיה (כולל בריכה מקורה), חדר כושר, חדרי ספא, ג'קוזי, ג'ימבורי לילדים, רכיבה על אופניים חשמליים ועוד. המעוניינים בספורט חינמי יכולים ללכת לאורך חוף הים, בשבילי ההליכה הרבים הפזורים בעיר, בפארקים הציבוריים או אפילו לרכב על אופניים באחד המסלולים החדשים שנחנכו אף הם במקומות שונים בעיר.