יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

נופש באילת - לטוס או לשכור רכב?

הנופש באילת הוא חוויה שכל ישראלי עובר אותה לפחות פעם אחת בחייו. אילת מושכת אליה נופשים מכל חתכי האוכלוסייה; צעירים, מבוגרים, אוהבי טיולי אתגרים, אוהבי חופשות בטן גם ועוד. אילת היא יעד מושלם לנופש והיא מציעה אטרקציות מקומיות, חוף ים קסום, שמורות טבע ימיות, טיילת, קניון (ללא מע"מ) ועוד שפע של פעילויות. החופשה באילת מתחילה כבר ברגע התכנון שלה בו אתם מתחילים לחלום מה תוכלו לראות במקום. בין היתר חשוב מאד לתכנן:
  • ·         כיצד תגיעו לאילת
  • ·         אלו אטרקציות תרצו לראות במקום
  • ·         מה הציוד שתצטרכו לקחת אתכם
  • ·         היכן תישנו

הגעה לאילת ברכב


אילת היא רחוקה. כמעט אין עיר או מקום מגורים שהעיר אילת קרובה אליו ולכן אם אתם רוצים להגיע לאילת ברכב הפרטי שלכם תצטרכו להתכונן לכך. מומלץ מאד שתתכננו את המסלול שלכם ותיקחו בחשבון שעליכם לעשות הפסקות. לפני אילת מחכה לכם נסיעה ארוכה ללא תחנות דרך או נקודות עצירה ולכן כשאתם מתכננים את הנסיעה עליכם לקחת זאת בחשבון ומראש. כיוון שהנסיעה היא ארוכה מומלץ מאד שתתכננו גם היכן תעצרו לאכול ושתתארגנו עם מספיק שתייה לצורך כך.

הגעה לאילת בטיסה


טיסות לאילת מגיעות ויוצאות כל יום ואתם יכולים לטוס משדה דוב שבתל אביב או מאזור חיפה. הטיסה לאילת תחסוך לכם זמן רב בדרכים והיא תהפוך את החופשה שלכם לרגועה יותר עבורכם. כשתגיעו לאילת תוכלו לנסוע ברכב מקומי אם רק תבררו אודות חברות השכרת רכב ותתאמו את ההשכרה מראש. כמובן, יכול להיות שאתם יכולים להגיע לאילת ולבצע את ההשכרה במקום, אך יהיה לכם הרבה יותר נוח לברר מבעוד מועד על חברות השכרת רכב ולדעת גם איזה רכב מחכה לכם וגם מה יהיו עלויות ההשכרה. לאחר שתשכרו רכב תוכלו להתנייד בעיר בקלות ולראות את כל האטרקציות שתכננתם לראות.

החופשה עצמה


אחד הדברים הכי מהנים בחופשה באילת הוא שיש בה הכל מהכל. אתם יכולים לשכב קצת על חוף הים, להיכנס עם שנורקל לראות את הדגים והשוניות. אתם יכולים לצאת למסלולי טיול בהרים המדהימים שבסביבה או ללכת לבקר באטרקציות הרבות שלה כמו במצפה התת ימי, בריף הדולפינים או אם יש לכם ילדים לגשת לאטרקציות המיועדות להם. החופשה שמחכה לכם עומדת להיות נפלאה אם אתם מתכננים אותה מראש ויודעים שקל לכם להתנייד גם בתוך העיר עצמה.

לינה באילת



ממש כמו שקל לברר אודות חברות השכרת רכב שישמשו אתכם באילת כך קל לבחור את מקום הלינה. מספיק להיכנס למספר אתרי אינטרנט כדי להשוות בין מחירי הלינה ולמצוא את המקום המושלם עבורכם. כמובן, אם אתם יוצאים לטיול  משפחתי תחפשו מקום אחר מאשר אם אתם יוצאים בזוג. מומלץ לברר במספר מקומות אודות הלינה ובהתאם לבחור את המקום הטוב ביותר עבורכם.