יום שני, 12 באוגוסט 2013

המבצעים הכי שווים לקיץ

הקיץ הוא עונה מצוינת "לארוז" את כל בני המשפחה ולצאת לחופשה של כמה ימים בארץ או בחו"ל. במרבית המקומות הטמפרטורות נהדרות ואפשר ליהנות גם מ"בטן גב". בתקופה זו, ולמרות הביקוש הרב, מתפרסמים לא מעט מבצעים מיוחדים וגם הנחות שוות כדי לעודד את הרכישה ובעיקר לאפשר ליהנות מנופשונים כדאיים מאד, המשלבים בין טיסה, לינה וגם רכב להשכרה.

מה כוללים מבצעים אלה

כשמדובר בחופשה, הקיץ וגם תקופת החגים, נחשבים לתקופות ה"חמות" ביותר. מי שמתכנן חופשה באירופה, למשל, החודשים יוני עד אוגוסט הם תקופה טובה ובעיקר בגלל מזג האוויר. לקראת הקיץ אפשר למצוא מבחר של מבצעים והנחות הכוללים מגוון רחב מאד של אפשרויות. אלה יכולים להיות מבצעים על טיסות ליעדים שונים בעולם, מבצעים על מקומות לינה בדרגות שונות (שלושה וגם חמישה כוכבים) וגם הנחות על נופשונים, שמשלבים בין טיסה, לינה ולעיתים גם רכב שכור. מכיוון שבתקופת הקיץ רבים בוחרים לצאת לחופשה, בין אם מדובר בחופשה משפחתית, חופשה של כמה ימים עם החברים או חופשה עם בן או בת הזוג, מציעים בתי המלון וגם חברות התעופה מחירים בלתי רגילים וחברות הטיולים והתיירות מעמידות לרשות הנופשים אינספור של אפשרויות.

ניתן למצוא גם מבצעים מיוחדים למשפחות עם ילדים, הכוללים דירות נופש גדולות, שמציעות נוחות רבה ולפעמים גם אטרקציות שונות בסביבה, כך שפשוט תוכלו להכניס את הבייבי ג'וגר והילדים לרכב ולהינות. ישנם גם מבצעים לסופי שבוע רומנטיים או לחופשה של קבוצות או כמה חברים. האפשרויות הן מגוונות מאד וכל אחד יכול לאתר את מה שמתאים לו.

כיצד לבחור את המבצעים המתאימים

נכון, יש לא מעט מבצעים והנחות כדאיים, ואולי דווקא בגלל זה, בגלל המגוון הרב, הבחירה עשויה להיות לא פשוטה ולעיתים גם לא נכונה. ובכל זאת, אם מקפידים להתייחס אל כמה נקודות חשובות, אפשר לעשות את זה נכון. למשל, כדי לאתר נופש זול וכדאי, ובעיקר כזה שיתאים לסגנון שלכם וגם לתקציב, חשוב להשוות בין כמה אפשרויות שונות. תוכלו למצוא מגוון עצום של מבצעים מיוחדים וגם הנחות, אולם לא כולם בהכרח יתאימו לכם ויתייחסו לנופש שבו אתם מעוניינים. השוואה בין שלוש או ארבע אפשרויות שונות תעזור לכם לקבל את ההחלטה, תוך התייחסות לפרמטרים שונים בכל הצעה ולא רק אל המחיר.

אמנם, כמעט לאורך כל השנה מתפרסמים מבצעים והנחות, אולם, אם מדובר בחופשה בקיץ, חשוב להתחיל לחפש אותם כמה חודשים לפני היציאה לחופשה כדי להזמין בהקדם את הטיסה ואת מקומות הלינה. הביקוש לנופשונים, טיסות, בתי מלון וגם רכבים שכורים בתקופה זו הוא רב מאד. בין אם בארץ או בחו"ל, בתקופת הקיץ רבים מטיילים ונופשים ומחפשים, וממש כמוכם, את המבצעים המיוחדים. התחילו בחיפוש כבר בחורף, ובמיוחד אם החלטתם לגבי התאריך וגם היעד שאליו אתם מעוניינים לצאת במסגרת חופשת הקיץ שלכם. כך תוכלו לאתר בדיוק את מה שאתם מחפשים, לשריין אותו בתאריכים הנוחים לכם, והכי חשוב – ליהנות מתעריפים אטרקטיביים מאד, שיעזרו לכם לחסוך בעלויות החופשה.