יום חמישי, 21 בפברואר 2013

חבילות נופש


ישראלים רבים בוחרים לצאת לחופשה משפחתית או זוגית בארץ או בחו"ל באמצעות חבילות נופש מוכנות. המשמעות של חבילות הנופש היא מבצע הכולל גם את הטיסות, גם את בתי המלון וגם אטרקציות שונות. הנוחות שביציאה לחופשה באמצעות חבילה היא גדולה מאוד ולרוב גם משתלמת. הזמנת חבילות של נופש זמינה לביצוע הן באתרי האינטרנט השונים והן דרך סוכנויות הנסיעות אשר מציעות למטיילים חבילות ליעדים המבוקשים ביותר.

חופשה ואיכות חיים

איכות החיים נמדדת באמצעות פרמטרים רבים. מכלול של גורמים משפיעים על איכות החיים של האדם החל מביקור קבוע להתעמלות במסגרת מכון כושר חיפה או כל עיר בארץ ועד לשמירה על תזונה נכונה. יציאה לחופשה ולנופש היא אחד הגורמים החשובים ביותר בשמירה על איכות חיים ברמה גבוהה ורבים מן האנשים שומרים על שגרת חופשה לפחות אחת לשנה בדיוק כמו שמירה על אימון מכון כושר חיפה או כל עיר אחרת ותזונה נכונה.

היתרונות של חבילות נופש

בניגוד לתכנון החופשה באופן עצמאי, לחבילות נופש יתרונות גדולים לנופשים. מרבית האנשים מבקשים לצאת לנופש קצר וממצה של סוף שבוע אחד או כמה ימים באמצעות שבוע. חבילות נופש קצרות הן הפתרון הטוב ביותר ליציאה לחופשה קצרה של סוף שבוע אחד בכל מקום בעולם או בארץ. לרוב, חבילות נופש יציעו יעדים תיירותיים ומבוקשים כמו עיירות נופש ויספקו את בתי המלון המרכזיים והקרובים למקומות הבילוי.
יתרון נוסף של חבילות נופש על פני תכנון עצמי הוא באפשרות שמרבית חבילות הנופש כוללות גם דרכי שינוע משדה התעופה לבית המלון וחזרה מה שחוסך זמן רב ומאמץ וכמובן בסך הכל הכללי גם כסף רב.

חבילות נופש בארץ

חברות הנסיעות והנופש הרבות מציעות מגוון רחב של חבילות נופש בארץ לנופשים הישראלים המעוניינים ליהנות מאתרי הארץ. חברות הנופש השונות מציעות מגוון רחב של חבילות נופש הכוללות גם פעילויות כמו חבילות נופש לאתרי ספא הכוללות עיסויים, חבילות נופש רומנטיות לצימרים בצפון הארץ הכוללות ארוחות רומנטיות ופעילויות רומנטיות, חבילות לאילת הכוללות טיסה ומלון וחבילות נוספות.

חבילות נופש בחו"ל

חבילות הנופש בחו"ל הן החבילות המשתלמות ביותר מאחר והן כוללות טיסות ומלונות במקומות המרכזיים. חבילות הנופש לחו"ל מעניקות לנופשים את היתרון של הנאה מחופש במקום מרכזי גם אם הם לא מכירים את עיר הנופש. חבילות הנופש לחו"ל בין אם לאירופה ובין אם לארצות רחוקות יותר כוללות טיסות והסעות משדה התעופה לבית המלון וחזה. בנוסף, חבילות מסוימות כוללות גם טיולים באזורי התיירות המבוקשים עם הסעות ומדריכים.

חבילות נופש לצעירים

צעירים רבים בתיכון או לפני צבא מבקשים לבקר באתרי הנופש המבוקשים בעולם ולכן חברות הנסיעות מציעות חבילות נופש מיוחדות לצעירים הכוללות טיסות ומלון באווירה צעירה וחופשית. מרבית חבילות הנופש לצעירים יכללו את כל התנאי החל מהסעות צמודות, ארוחות, מסיבות ומלונות הממוקמים במרכז העיר. 

חבילות נופש לחופשה בארץ


כל אחד רוצה מד פעם לארוז תיק ולקחת את כל המשפחה לנופש שיתן לו להתנתק מכל המטלות והריצות של חיי היום יום. ניתן להעביר את החופשה המתוכננת באופנים שונים, הכל תלוי מה ברצונכם לחוות במהלכה. אם אתם מעדיפים חופשה שעיקרה הוא פעילות מחוץ למלון או לצימר הכוללות טיולים, בילוי בחוף הים ועוד פעילויות אחרות, פחות קריטי לכם הוא מקום הלינה. ניתן להסתפק גם במלון פשוט יחסית או צימר נחמד. אם אתם מעוניינים לא לעשות שום דבר ופשוט לתת לעצמכם מנוחה, חבילות נופש במלונות בהן הכל כלול הם ממש בשבילכם.

חופשת הכל כלול

חבילות נופש של הכל כלול מכסות אתכם ממש מכל הכיוונים. מדובר במלונות שיש בהם את השילוב הנפלא עבור משפחות בעיקר של הרבה אוכל, בכל זמן ובכל מקום יחד עם הפעלות לילדים מסביב לשעון. מלונות כאלה יש בהם צוותי בידור שמפעילים את הילדים ויש בהם לרוב גם משחקיות עם מתנפחים ועם משחקי פלייסטיישן לגדולים יותר. חופשות כאלה מאפשרות לכם להעביר את כל הזמן התוך גבולות המלון מבלי להרגיש צורך בכלל לצאת. בריכה, מכון כושר, טיפולי ספא יחד עם אוכל, שתיה ונשנושים בכל מקום יעבירו לכם את החופשה בעצלתיים, אבל אין ספק שזה כיף, בייחוד למי שבחיי היום יום נמצא בתנועה מתמדת ורץ ממקום אחד לאחר.

חופשה באילת

באילת תוכלו למצוא חבילות נופש מכל הסוגים. אילת היא מהמקומות היותר פופולרים להעביר בהם חופשה. מזג האוויר הנוח גם בחורף, יחד עם שפע גדול של בתי מלון והמיקום המרוחק שלה הופכים אותה אתר עליה לרגל לכל הנופשים. לפעמים חבילות נופש לאילת משלבות טיסה יחד עם כמה לילות בבית מלון ואז היא יכולה להיות משתלמת במיוחד. היתרון של חופשה באילת הוא שבאילת כיף להיות גם, ואולי במיוחד בחורף. כל חובבי מזג האויר שאינו סגרירי או גשום ימצאו באילת את מבוקשם (בדרך כלל הדבר נכון. לעיתים גם אילת יכולה להפתיע כמו שקרה בחורף האחרון כששדה התעופה נסגר...) מזג האויר שהוא מדברי ויבש יתן לכל אלה שרק חולמים כל השנה על שמש וחופים בדיוק את מה שהם מחפשים. זו גם עונה דלילה באנשים ואין עומס גדול כמו בקיץ.

חופשה באמצע השבוע או בסוף השבוע?

תוכלו להגיע לחופשה של סוף שבוע או לחופשה של אמצע השבוע. בדקו מה הבדלי המחירים ביניהן.האם אתם נוסעים לחופשה בסוף השבוע, כדאי להתמקם במלון לפני כניסת השבת. אם זו חופשה של אמצע השבוע שמסתיימת בשישי, יש לעזוב את המלון לפני כניסת השבת. עשו את השיקול שלכם. חופשה באמצע השבוע יכולה להיות רגועה יותר, שתהיו בבריכת המלון כשאתם כמעט לבד. איזה סוג חופשה שתבחרו, בין אם רגוע או רווי פעילויות, בצימר או במלון- העיקר שתהנו.  

חבילות נופש בארץ


ישראלים רבים מעדיפים לנצל את החופשה שלהם בבילוי באחד מאתרי התיירות המקומיים. התיירות המקומית מציעה לנו מגוון רחב של אפשרויות חופשה, בין אם חופשה מרגיעה, חופשה אקסטרימית, חופשה כפרית, חופשה יוקרתית, חופשה משפחתית או זוגית. חבילות נופש בארץ בנויות בצורה כזו המותאמת בדיוק למה שהישראלים אוהבים, חבילות המציעות טיסה ושהייה בבית מלון באילת, חופשת הכלול כלול, חופשה המשלבת טיפולי ספא או חופשה עם ארוחות בוקר וערב.

חבילות נופש מומלצות

אם אתם מחפשים חבילת נופש שתוכל לתת לכם את המענה האופטימאלי, לפי הצרכים שלכם ולפי התקציב העומד לרשותכם, תוכלו, בצורה קלה ופשוטה לערוך חיפוש ממוקד באחד מאתרי האינטרנט המיועדים לנופשים הישראלים. באתרים אלו תוכלו לברור מבין החופשות השונות לפי האזור, דרגת האירוח והמחיר. אם אתם מחפשים חופשה זוגית, תוכלו לעשות זאת באמצעות חבילת נופש מותאמת, המשלבת לרוב גם ארוחת גורמה או טיפולי ספא מפנקים, אם אתם מעוניינים בחופשה משפחתית, תוכלו לקבל דילים המתאימים לאירוח ושהייה של ילדים בחדר, לעיתים ללא תוספת של מחיר. אם אתם רוצים להדרים אל אילת, הרי שתוכלו למצוא חבילות נופש המשלבות טיסה או אירוח הכל כלול. כאשר אתם רוצים חבילת נופש לחופשה, בדרך כלל תוכלו לקבל את כל מה שאתם רוצים במחיר אחד, מבלי שתדרשו להוסיף במהלך החופשה סכומי כסף. יש חופשות אשר יציעו לכם גם טיולים כלולים במחיר או הופעות לילה הכלולות. מתוך כך, במרבית המיקרים, מדובר במחירים טובים יותר, אילולא הייתם צריכים לשלם על כל דבר בנפרד.

יעדים מומלצים לנופש

מדינת ישראל שופעת במקומות מעניינים ומקסימים, המספקות מענה לכל סוג של חופשה. אילת, לדוגמא, עומדת בראש הרשימה של בילוי קיצי וכיפי, עם בן או בת הזוג, חברים או משפחות. בתי המלון באילת מותאים לכל סוג של חופשה, ותוכלו למצוא דילים אטרקטיבים, במיוחד בעונות המעבר או בין חופשות מרוכזות. אם אתם מעדיפים את האווירה הכפרית, תוכלו למצוא חופשות מהנות ומרגיעות באזור צפון הארץ, בין אם בבתי המלון הגדולים או במלונות הבוטיק ואפילו בקיבוצים. ים המלח הוא עוד יעד פופולארי במיוחד, המשלב בין רגיעה למנוחה לבין טיפול וחוויה מענגת. אם אתם רוצים לשאוף מאוויר הקודש, תוכלו ליהנות מחופשה ירושלמית, אותנטית ומרתקת.

כאשר אתם מחפשים חבילות נופש, דאגו להתאים את החופשה לסוג הבילוי המועדף עליכם, כשם שהייתם מתאימים מוצרי תינוקות לצרכים השונים שלכם. לכל אחד יש את ההעדפה שלו, בין אם מבחינת מוצרי תינוקות, ובוודאי כאשר זה מגיעה לבחירת מקום הנופש הבא שלכם. דאגו לבדוק בדיוק מה כולל המחיר ומה אתם מקבלים בחבילה, והקפידו לשים לב גם להערות הקטנות, לפני שאתם מבצעים את ההזמנה הסופית. 

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

חבילות נופש - כל מה שצריך לדעת

כאשר מדברים על מכלול הדברים שעושים טוב לבריאות האדם. מדברים על אורח חיים שמשלב בתוכו מספר אלמנטים. ניהול תזונה נכונה, חיים ספורטיביים, צורת חיים שתמנע ככל האפשר מתחים ולחצים ביומיום. לחצים בעבודה ובבית.עיסוק בתחביבים מהנים, וכמובן יציאה לבילויים ולחופשות. במסגרת החופשות צריך לקחת לפחות פעם בשנה חופשה שמשלבת בתוכה חבילות נופש. חופשה יכולה להיות טיול לביקור בארץ מסוימת או חבל בארץ כזו. טיול מאומץ של נסיעה רצופה וביקור באתרים שונים. אבל תמיד כדאי לשמור בטיול זמן לנופש. מספר ימים להתרגעות באיזה כפר נופש או מלון מפנק וכדומה. לעיתים כדאי סתם לצאת למספר ימים במסגרת חבילות נופש שמאורגנת על ידי סוכן נסיעות מתאים. כך או כך יש סוגים של חבילות נופש שמתאימות לאנשים שונים לזוגות למשפחות ועוד.

חופשות מאורגנות


ארגונים רבים וחברות רבות מכירים בצורך של עובדיהם ליציאה לנופש. היציאה המשותפת מביאה לגיבוש של העובדים ומשפחותיהם. מחזקת את הזיקה של העובד לארגון, ותורמת לתפוקה שלו. היא גם גורמת לו להירגע מהעומס של העבודה ומביאה אותו לכדי "מילוי מצברים". מחלקת הרווחה של הארגון תדאג בשיתוף עם החברה שמפיקה את הנופש, ועם בית המלון המארח, לאירוח פעיל. באירוח ישולבו שלל תכנים כמו, טיולים ,פעילויות למבוגרים ולילדים. משחקים, הופעות, הרצאות ועוד. בתי מלון רבים ערוכים לקליטת תיירים שבאים למטרות נופש. ביניהם תיירים שומרי שבת. במקרים אלו ייערכו פעילויות רבות לפני כניסת שבת. בתקופת הקיץ יכין בית המלון צוותי בידור רבים. שיבצעו הפעלות לילדים בבריכה ,במשחקיות, ועוד. חלק מבתי המלון יערוך ימי טיול באזור המלון בליווי מדריכים מטעמו. הטיולים יכולים להיות רגליים או במכוניות. טיולים במכוניות יעשו לפני כניסת שבת .המטיילים יוכלו לראות מקומות מעניינים האזור בו נמצא המלון.

חבילות נופש לחו"ל


יש סוכני נסיעות שמארגנים חבילות נופש לחו"ל. החבילות מאורגנות הרבה פעמים במסגרת טיולי משפחות. טיולים לאירועי בר מצווה או בת מצווה ואחרים. טיולים וחבילות נופש כאלו יכולים לכלול ביקור בכפרי נופש,שמשולבים בהם כניסות וביקורים לאתרי שעשועים שונים. פארקי מים או פארקי אטרקציות. לעיתים הנופש יהיה בהפלגה בספינת נוסעים גדולה שמשייטת בין נמלים שונים. שיט התענוגות הזה כולל. אירוח כיד המלך. אוכל ושתייה חופשי, באונייה יש את כל מיני מתקני הנופש שיכולים לעלות על הדעת, כולל מתקני ספורט בריכות, בערבים יש מופעי בידור. השיט נערך בלילה וביום יורדים לביקורים באתרים שונים במסלול הספינה.המחירים בסוג כזה שלנופש נוחים מאוד ומתאימים לכל כיס.

היכן נוכל למצוא חבילות נופש זולות בארץ?

הרבה בתי מלון נשארים ללא תיירים כשהעונה לא בשיאה והם נאלצים לשלם לצוות וזו בדיוק העונה והזמן להציע מבצעים של חבילות נופש במחירים אטרקטיביים ביותר. יש למשל מלונות באילת המציעים חבילות נופש הכוללות גם טיסה, יש בתי מלון בערים השונות בארץ כמו ירושלים וחיפה שמציעים לילה שלישי חינם באמצע השבוע, או הנחות משמעותיות לילדים. מזג האוויר דווקא בעיר הקיט אילת הופך להיות הרבה יותר נעים ופחות מחניק בעונה אחרת חוץ מהקיץ, כך שהשהות באילת באמצעות חבילות נופש יכולה להיות הרבה יותר נעימה מאשר בתקופת הקיץ גם העיר היא הרבה פחות צפופה וניתן להרגיש את החופש במיטבו כשהכול לא צפוף כל כך.

חבילות נופש באמצעות וועדי עובדים


הרבה וועדי עובדים מציעים חבילות נופש אטרקטיביות, היעדים האלה של וועדי עובדים הם החביבים ביותר בקרב סוכני הנסיעות, חברות האשראי אף הן מציעות חבילות נופש במחירים טובים ושווים לכל כיס, ממש כמו ההטבות שהם עושים ברשתות השיווק כמו ניו פארם מבצעים ועוד. לסיכום יש הרבה דרכים למצוא את חבילות הנופש המתאימות לכם. יש הרבה קהל יעד המתאים לחבילות נופש, כמו למשל המגזר הדתי, הרבה סוכני נסיעות ובתי מלון פונים אל המגזר החרדי במבצעים כמו ביקור ביעדים קדושים בארץ ובעולם.

חבילות נופש בחו"ל


יוון היא אתר תיירותי ויש הרבה מבצעים וחבילות נופש בתקופת האביב בה המחירים אינם כה גבוהים ועונת התיירות עדיין לא החלה, המבצעים כוללים טיסות, שהות בבתי מלון וסיורים מודרכים, גם טיולים מארגנים יוצאים במבצעים כאלה שהם מושכים הרבה נופשים. יש הרבה חבילות נופש למגוון יעדים בעולם כולל את אסיה, טיולים לסין, תאילנד ועוד. מי שאוהב לטיל במוזיאונים שונים בעולם יוכל ליהנות גם מטיול בתקופת החורף, אנשים האוהבים היסטוריה וארכיאולוגיה לא משנה להם לגבי העונה, והם אפילו נהנים מהנחה משמעותית שרק מטיבה אתם.

הישראלים אוהבים לנפוש ברחבי העולם


לכן, אם הם מעוניינים לטוס אל יעדים רחוקים כמו למשל דרום אמריקה או הודו במיוחד הצעירים, הם יחפשו חבילות נופש זולות במיוחד כך שיוכלו לחסוך, גם באמצעות שייט , תוכלו למצוא הרבה קרוזים של חבילות נופש זולות, חבילות אלה משתלמות כי באנייה הכול כלול כולל מזון ושתייה כשחברה מסוימת של ספנות יוצאת במבצעים נהדרים. גם חברות התעופה השונות יוצאות במבצעים ומציעות חבילות נופש למגוון יעדים בעולם, מי שמעוניין בחבילת נופש יוכל להשוות מחירים באמצעות האינטרנט ולבחור לעצמו את היעד הרצוי והמשתלם לו גם מבחינת מזג האוויר באותה עונה. בדרך כלל מקומות אקזוטיים ורחוקים כמו אפריקה, הפיליפינים או סרילנקה יהיו מוקד משיכה לתיירים הישראלים המחפשים חבילות נופש זולות ומשתלמות שיתאימו לבודדים או למשפחות בעונות השונות חוץ מעונת הקיץ כמובן...