יום שבת, 12 בינואר 2013

חבילות נופש


כל אדם זקוק מדי פעם לצאת לחופשה. החיים המודרניים האינטנסיביים עושים את שלהם. ונוצרת כל העת שחיקה של נפש האדם בגלל הלחצים הללו. לכן, כל אחד זקוק למה שנקרא "מילוי מצברים" מדי פעם. אחת הדרכים הטובות והמועדפות על רוב הציבור היא היציאה לחופשת נופש. חברות, מפעלים וארגונים ציבוריים רבים מבינים מאוד את התופעה. והם מיוזמתם מארגנים חופשות נופש מרוכזות לעובדיהם. מחלקות רווחה בחברות אף דואגות לימי נופש ולחופשות נופש מיוחדות הכוללות פעילויות שונות וייחודיות. הכול במטרה לתת לעובד את ההרגשה שהוא ראוי לחופש . מטרה נוספת של ימי נופש היא לגבש את הנופשים. אין דבר יותר מגבש מאשר ימי נופש מרוכזים.ישנם חברות נסיעות רבות שמארגנות חבילות נופש  בצורה טובה יעילה וייחודית. חבילות נופש למקומות שונים בארץ ובעולם והטובות לכל כיס ולכל סוגי האוכלוסייה.

סוגי חבילות נופש


ישנם חבילות נופש שמיועדות לנופשים בארץ. חבילות אלו כוללות בדרך כלל אירוח על בסיס הכול כלול. שלוש ארוחות ביום, שימוש חופשי בכל מתקני המלון או כפר הנופש, סדנאות שונות, פעילויות שונות , סדנאות משחק עם שחקנים, בין היתר עם מיכל צפיר. כיתות יצירה ומשחקים לילדים, פעילויות בריכה , הופעות ליליות ועוד שפע של פעילויות שנועדו להנעים את זמנו של האורח. חבילות נופש אחרות הם חבילות נופש פעיל. הרעיון מאחרי סוג הנופש הזה הוא שחלק מהפעילות היא פעילות של טיולים מודרכים באזור בו ממוקם המלון. האורחים יוצאים מדי יום מהמלון בצורה מאורגנת עם מדריך צמוד לטיול קל של מספר שעות. חבילות נופש אלו יתקיימו במיוחד באזורים הכפריים שבארץ. ישנן חבילות נופש שמשלבות פעילויות מיוחדות כמו סדנאות בישול, סדנאות מרפא, סדנאות מדיטציה ועוד כהנה וכהנה.

חבילות נופש לחו"ל


חבילות נופש לחו"ל הם בהרבה מקרים חבילות שמועדות למשפחות עם ילדים. ישנם הרבה כפרי נופש שבנויים לאירוח משפחות. בחבילה כזאת גם משלבים ביקורים באטרקציות שונות כמו לונה פארקים, פארקי מים ועוד .החוויה היא חוויה גורפת ומהנה הן לידים והן למבוגרים. חבילות נופש פופלאריות  אחרות הן חבילות נופש לסקי. ישנם ישראלים רבים המנצלים את עונת החורף המושלגת באירופה לספורט הנ"ל. ישנן גם חבילות נופש שמשלבות אירועי ספורט כמו משחקי כדורגל בליגות בכירות באירופה. מארגני חבילות הנופש הנ"ל דואגים לכל האלמנטים הביוקרטיים. כרטיסי טיסה, השברת רכבים, הזמנת מקומות השהיה, הזמנת כרטיסים לכל הפארקים והאטרקציות. בדרך כלל מי שמזמין חבילת נופש בצורה מרוכזת זוכה ליהנות מהנחות משמעותיות בכול הפרמטרים האלו. לכן כל מי שרוצה לצאת לנופש כדאי שיעשה זאת דרך חברה שמתמחה בתחום.